رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای دشمن را در جنگ ترکیبی شکست داد

مسئول بسیج ادارات استان کرمان گفت: رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای(ره) و بصیرت مردم دشمن را در جنگ ترکیبی شکست داد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ عابدین عسکرپور گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن بنای خود را بر جلوگیری از پیشرفت و تشکیل دولت تراز انقلاب اسلامی […]

مسئول بسیج ادارات استان کرمان گفت: رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای(ره) و بصیرت مردم دشمن را در جنگ ترکیبی شکست داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ عابدین عسکرپور گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن بنای خود را بر جلوگیری از پیشرفت و تشکیل دولت تراز انقلاب اسلامی گذاشتند.

مسئول بسیج ادارات استان کرمان ادامه داد: به همین منظور ابتدا جنگ‌های قومیتی را در نقاط مختلف کشور به راه انداختند و بعد نا امنیتی‌هایی توسط منافقین کوردل و ترورهایی در سراسر کشور انجام می‌شد.

عابدین عسکرپور افزود: پس از همه این مبارزه‌ها و عدم موفقیت با تحریک صدام و پشتیبانی همه جانبه او، او را به جنگی نابرابر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وادار کردند.

مسئول بسیج ادارات کرمان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در این جنگ به تنهایی در یک سوی میدان و کشورهای دیگر دنیا در سوی دیگر میدان بودند که هشت سال به طول انجامید، با رشادت و از خودگذشتگی سربازان اسلام و رزمندگان غیور سپاهی، ارتشی و بسیجیان عزیز راه به جایی نبرد و باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: پس از آن روی به تحریم‌های ظالمانه و جلوگیری از حرکت چرخ اقتصادی کشور آوردند و در پایان جنگ ترکیبی را طرح‌ریزی کردند.

عسکرپور عنوان کرد: مهرماه سال گذشته جنگی ترکیبی بر نظام و مردم تحمیل کردند که در سناریوی آن تمام موارد چه از نظر پشتیبانی، چه از نظر فنی و یا فضای‌مجازی، رسانه‌های مختلف و پروپاگاندای رسانه‌ای را لحاظ کرده‌ بودند و همه و همه به میدان آمدند اما راه به جایی نبردند.

مسئول بسیج ادارات کرمان تصریح کرد: در این جنگ و در همه این موارد دنبال تقدس‌زدایی و زدن دو بال مقدسی که مردم در جمهوری اسلامی براساس آن‌ها حرکت می‌کنند بودند؛ یکی بال سرخ شهادت و دیگری بال سبز ولایت، آن‌ها به دنبال هتک حرمت به مقام معظم رهبری و توهین به ایشان بودند که الحمدلله با رهبری داهیانه ایشان و بصیرت مردم راه به جایی نبردند.

وی مطرح کرد: انقلاب اسلامی پویا، سرزنده و مقتدرتر از قبل در حال حرکت است و این خس و خاشاک چیزی نیست که بتواند جلوی چرخ انقلاب اسلامی را بگیرد و روزی را خواهیم دید تمدن نوین اسلامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب در سراسر جهان تشکیل و دشمنان ما مغلوب خواهند شد.

منبع: کرمان ۱۴۰۰

انتهای خبر/ک




رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای دشمن را در جنگ ترکیبی شکست داد

منبع:آرمـان
? رهبری داهیانه امام‌خامنه‌ای دشمن را در جنگ ترکیبی شکست داد