رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در بم

بم- فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی از دست آدم ربایان با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی در استان سیستان و بلوچستان با تلاش مأموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه اختلاف مالی بوده است. سرهنگ […]

بم- فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی از دست آدم ربایان با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، فرمانده انتظامی بم از رهایی یک جوان بمی در استان سیستان و بلوچستان با تلاش مأموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: علت این عمل مجرمانه اختلاف مالی بوده است.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در پی ربایش یک پسر جوان در شهر بروات، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور تیم مجربی از مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده و پس از دریافت سر نخ‌هایی موفق شدند یکی از عاملان این گروگانگیری را شناسایی کنند که در ادامه با توجه به دستگیری این متهم و شناسایی سایر همدستان وی، آدم ربایان عرصه را برخورد تنگ دیده و با رهایی فرد ربوده شده در یکی از نقاط استان سیستان و بلوچستان متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلاف مالی بوده اظهار داشت: متهم دستگیر شده، پس از انتقال به پلیس آگاهی به چرایی و چگونگی انجام این عمل مجرمانه اعتراف کرده و تلاش برای دستگیری سایر همدستانش ادامه دارد.

کد خبر ۵۷۷۸۹۲۸




رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در بم

منبع: مــهر
? رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در بم