رهایی گروگان ۱۶ ساله از دست آدم‌ربایان توسط پلیس کهنوج

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از رهایی یک پسر ۱۶ ساله پس از گذشت ۸ روز از دست گروگان‌گیران در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ امیری اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد گروگان‌گیری در ۹ مهرماه سال جاری در […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از رهایی یک پسر ۱۶ ساله پس از گذشت ۸ روز از دست گروگان‌گیران در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کرمان، سرهنگ امیری اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد گروگان‌گیری در ۹ مهرماه سال جاری در یکی از محله‌های شهر کهنوج، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در محل وقوع حاضر و بررسی‌های تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد پنج فرد ناشناس اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با دو دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده‌اند که در این راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت دو نفر از گروگان‌گیران را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی و همچنین با رایزنی با سران طوایف مرتبط با این مورد زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را پس از ۸ روز از زمان گروگان‌گیری فراهم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه این جوان پس از رهایی تحویل خانواده‌اش شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تکمیلی برای دستگیری آنان و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

کد خبر ۵۹۰۸۰۸۱




رهایی گروگان ۱۶ ساله از دست آدم‌ربایان توسط پلیس کهنوج

منبع: مــهر
? رهایی گروگان ۱۶ ساله از دست آدم‌ربایان توسط پلیس کهنوج