رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان پس از حدود ۲ ماه

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان این فرد را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند. امید رضایی امروز هشتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: آدم ربایان این فرد را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند.

امید رضایی امروز هشتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در کهنوج، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی، در همان روزهای ابتدایی هویت آدم ربایان مشخص و دستورات قضایی لازم جهت نجات جان این نوجوان صادر شد.

دادستان کهنوج گفت: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد آدم ربایان اقدام به انتقال این نوجوان به یکی از کشورهای همسایه نموده اند.
 

وی با اشاره به اینکه اختلافات مالی، انگیزه اصلی آدم ربایان بوده، بیان کرد: نهایتا پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت سران طوایف شرق کشور، صبح امروز این نوجوان به داخل کشور منتقل و تا ساعاتی دیگر در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تحویل خانواده خواهد شد.

رضایی ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تصریح کرد: سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین محلی نقش بسزایی در حل و فصل دعاوی و کاهش جرائم ایفا می‌نمایند.

انتهای پیام




رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان پس از حدود ۲ ماه

منبع: ایـسنا
? رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان پس از حدود ۲ ماه