رهایی شهروند ربوده شده از چنگال آدم ربایان، پس از ۱۴ روز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: یک شهروند میانسال، پس از گذشت ۱۴ روز از چنگال آدم ربایان رهایی یافت. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری « نذیر کرمان » به نقل از خبرگزاری پلیس امید رضایی با اشاره به رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان، پس از گذشت ۱۴ روز، گفت: […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: یک شهروند میانسال، پس از گذشت ۱۴ روز از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری « نذیر کرمان » به نقل از خبرگزاری پلیس امید رضایی با اشاره به رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان، پس از گذشت ۱۴ روز، گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی، فورا رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که گروگان گیران این فرد میانسال را به استان سیستان و بلوچستان منتقل کرده‌اند.

این مقام قضایی انگیزه آدم ربایان را مسایل مالی و اخاذی اعلام کرد و بیان داشت: پس از انجام اقدامات فنی، مشخص شد سرباند این باند گروگان گیری از اتباع بیگانه است و در نهایتا با همکاری سران طوایف و متنفذین و اقدام منسجم پلیس، فرد گروگان گرفته شده شامگاه گذشته از چنگال گروگانگیران رهایی یافت.

او با بیان اینکه قانون گذار مجازات‌های سنگینی برای جرم آدم ربایی و گروگانگیری پیشبینی کرده است، اعلام کرد: در این رابطه تعدادی متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و دستورات قضایی برای دستگیری تمامی عوامل این باند صادر شده است.

انتهای خبر/




رهایی شهروند ربوده شده از چنگال آدم ربایان، پس از ۱۴ روز

منبع:آرمـان
? رهایی شهروند ربوده شده از چنگال آدم ربایان، پس از ۱۴ روز