رنگ آبی از نقشه کرونایی کرمان حذف شد/ زرند و رفسنجان قرمز شدند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نگران کننده بودن سیر افزایشی کرونا در کرمان گفت: شهرستانهای زرند و رفسنجان در کرمان قرمز شدند. سعید صحبتی با اشاره به سیر افزایشی ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان در گفتگو با مهر اظهارداشت: تنها شهرستان آبی کرمان فهرج بود که با […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نگران کننده بودن سیر افزایشی کرونا در کرمان گفت: شهرستانهای زرند و رفسنجان در کرمان قرمز شدند.

سعید صحبتی با اشاره به سیر افزایشی ابتلاء به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان در گفتگو با مهر اظهارداشت: تنها شهرستان آبی کرمان فهرج بود که با توجه به سیر افزایشی بیماری در این شهرستان رنگ فهرج هم امروز زرد شد.

وی گفت: متأسفانه امروز رفسنجان نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و حالا دو شهرستان زرند و رفسنجان در وضعیت نامناسب قرار دارند.

وی ادامه داد: کرمان، کوهبنان، سیرجان، بافت، جیرفت، عنبرآباد کهنوج نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند که در صورت ادامه روند فعلی این شهرستانها نیز احتمالاً قرمز می‌شوند.

وی گفت: سایر شهرستان‌ها فعلاً در وضعیت زرند قرار دارند ادامه این روند به افزایش موارد فوتی در هفته‌های آینده منجر می‌شود از مردم می‌خواهیم در هیچ تجمعی غیر ضروری حضور نیابند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر ۵۴۱۴۶۵۹




رنگ آبی از نقشه کرونایی کرمان حذف شد/ زرند و رفسنجان قرمز شدند

منبع: مــهر
? رنگ آبی از نقشه کرونایی کرمان حذف شد/ زرند و رفسنجان قرمز شدند