رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در نشست صمیمانه با روحانیون راور گفت: رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی در تمام ابعاد زندگی انسانی است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌عمومی دفتر امام‌جمعه راور؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نشست صمیمانه با روحانیون راور با بیان ویژگی‌های ماه رمضان گفت: […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در نشست صمیمانه با روحانیون راور گفت: رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی در تمام ابعاد زندگی انسانی است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌عمومی دفتر امام‌جمعه راور؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نشست صمیمانه با روحانیون راور با بیان ویژگی‌های ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی در تمام ابعاد و شئون زندگی انسان است و خروجی ماه رمضان باید ارتباط نزدیک‌تر با خداوند شود.

وی عنوان کرد: باید هر چه امکان دارد به عبودیت خود بیافزاییم چرا که هر چه بندگی خداوند در وجود ما تقویت شود بیشتر به خداوند متعال تقرب پیدا خواهیم‌کرد.

حجت‌الاسلام سلیمانی علیدادی گفت: قدر شب‌ها و روزهای ماه رمضان را باید دانست چرا که عمر انسان بسیار کوتاه است و چه‌بسا این ماه رمضان آخرین ماه رمضانی باشد که در این دنیا زندگی می‌کنیم و فرصت بندگی خداوند را داریم.

نماینده ولی فقیه استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی شعار سال را مانند سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی انتخاب کردند و حساسیت ایشان نسبت به رفع مشکلات اقتصادی کشور قابل تحسین است؛ بیان کرد: دغدغه رهبری رفع مشکلات معیشتی مردم است و در رهنمودهای ایشان هم مشهود است.

انتهای پیام/کارگرزاده 




رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی است

منبع:آرمـان
? رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی است