رقابت ۳۰ قصه گوی برتر زیر آسمان کرمان

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: ۱۱۰ قصه به دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌‌‌گویی در کرمان رسیده است و ۳۰ قصه به مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت نهایی در مرحله استانی راه یافتند. به گزارش فت فتو از کرمان، نجمه‌خاتون خداترس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  ۱۱۰ قصه به دبیرخانه […]


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: ۱۱۰ قصه به دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌‌‌گویی در کرمان رسیده است و ۳۰ قصه به مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت نهایی در مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش فت فتو از کرمان، نجمه‌خاتون خداترس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 

۱۱۰ قصه به دبیرخانه استانی جشنواره رسیده است و بعد از پایش اولیه، ۳۰ قصه به مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت نهایی در مرحله استانی راه یافتند و از هر بخش نوجوان و بزرگسال سه برگزیده به مرحله منطقه‌ا‌ی بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌کند.

وی بیان داشت:  بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی در کرمان روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله منطقه‌ا‌ی بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می سوند و بعد از رقابت با دیگر قصه‌گویان هر منطقه در صورت برگزیده شدن شب یلدا در مرحله نهایی همراه با قصه‌گویانی از سراسر کشور قصه‌گویی می‌کنند.

خداترس یادآور شد: داوری مرحله استانی بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان را طیبه اعتمادی، زهرا استادنارویی و فریبا اسماعیلیان‌افشار بر عهده دارند و زکیه سالاری قصه‌های زبان اشاره را پایش و بررسی می‌کند.

وی همچنین موضوعات بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را «امیدها و آرزوها»، «شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خود گذشتگی» ذکر کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب





رقابت ۳۰ قصه گوی برتر زیر آسمان کرمان

منبع: فــارس
? رقابت ۳۰ قصه گوی برتر زیر آسمان کرمان