رقابت ۱۱۰ هنرمند در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

تهران- فت فتو- دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ۱۱۰ هنرمند را به عرصه رقابت رساند. به گزارش خبرنگار فرهنگی فت فتو، نشست رسانه ای چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز چهارشنبه در محل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارساد اسلامی برگزار شد.محمدرضا علیزاده در این کنفرانس مطبوعاتی، […]

تهران- فت فتو- دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ۱۱۰ هنرمند را به عرصه رقابت رساند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی فت فتو، نشست رسانه ای چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز چهارشنبه در محل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارساد اسلامی برگزار شد.
محمدرضا علیزاده در این کنفرانس مطبوعاتی، اظهار داشت: هر سال نقش، جایگاه و اهمیت جشنواره موسیقی نواحی افزایش یافته است. چنین جشنواره ای با همه سختی هایی که در برپایی آن وجود داشت به این درجه از کمال رسید.
وی با بیان اینکه بعد از گسترش کرونا، برپایی جشنواره مورد تردید قرار گرفت، ادامه داد: این جشنواره با حضور مردم برگزار می شد اما با همت مردم و مسوولان، چراغ جشنواره خاموش نشد. همچنین در فضای مجازی و با استفاده از پلتفورم های مجازی، زمینه پخش این جشنواره فراهم شد.
به گفته علیزاده، جشنواره چهاردهم از ۲۹ مهرماه تا ۲ آبان با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، میان ۱۱۰ هنرمند و عوامل اجرایی در استان کرمان برگزار می شود.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره موسیقی ایران، خاطرنشان کرد: استان کرمان با تکیه بر ارزش های فرهنگی در زمینه موسیقی نواحی میزبان جشنواره است، و هر سال مطرح ترین گروه های زبده کشور با همکاری این استان و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خطه هنر پرور گرد هم آمدند.

وی برگزاری بیش از یک دهه از جشنواره را عامل ارتقای قابل توجه موسیقی نواحی استان کرمان دانست.

ادامه دارد…




رقابت ۱۱۰ هنرمند در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

منبع:ایرنـا
? رقابت ۱۱۰ هنرمند در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران