رقابت شغلی در کرمان به هتک حیثیت در فضای مجازی منجر شد

کرمان – فت فتو – رییس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر نامربوط در فضای مجازی و منتسب نمودن آن به یکی از شهروندان به دلیل رقابت شغلی موجب هتک حیثیت وی شده بود، خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

کرمان – فت فتو – رییس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری فردی که با انتشار تصاویر نامربوط در فضای مجازی و منتسب نمودن آن به یکی از شهروندان به دلیل رقابت شغلی موجب هتک حیثیت وی شده بود، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: کارشناسان پلیس فتا در پی اعلام شکایت یک شهروند کرمانی مبنی بر هتک حیثیت او توسط فردی با انتشار یک سری تصاویر نامربوط در فضای مجازی، با انجام اقدامات تخصصی متهم دخیل در این مورد که مردی ۲۹ ساله بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و هدف از این اقدام را خصومت شخصی و رقابت شغلی با شاکی عنوان کرد که در ادامه با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رییس پلیس فتا استان کرمان یادآور شد: هتک حیثیت و نشر اکاذیب جرمی است که بر اساس آن شخص، اخبار دروغ و خلاف واقع را با سو نیت و با علم به اینکه آنها پایه و اساس واقعی ندارند، منتشر و یا بازنشر می‌کند و یا اظهاراتی را به‌دروغ به افراد حقیقی و حقوقی نسبت می‌دهد که برابر قانون جرایم رایانه‌ای، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی، جرم تلقی شده و اشخاص باید پاسخگوی اعمال خود در این زمینه باشند.




رقابت شغلی در کرمان به هتک حیثیت در فضای مجازی منجر شد

منبع: ایرنـا
? رقابت شغلی در کرمان به هتک حیثیت در فضای مجازی منجر شد