رفع کمبود ولتاژ برق قلعه گنج تا یک ماه آینده

با اجرای دو طرح کمبود ولتاژ برق در شهرستان قلعه گنج بر طرف می‌شود. به گزارش خبرگزار صداوسیمای کرمان، مدیر امور برق شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان می‌گوید که مشکل افت ولتاژ برق در مرکز شهر رَمِشک و روستا‌های اطراف آن تا پیش از فصل تابستان بر طرف می‌شود. سید یحیی هادی‌زاده گفت: این […]

با اجرای دو طرح کمبود ولتاژ برق در شهرستان قلعه گنج بر طرف می‌شود.

به گزارش خبرگزار صداوسیمای کرمان، مدیر امور برق شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان می‌گوید که مشکل افت ولتاژ برق در مرکز شهر رَمِشک و روستا‌های اطراف آن تا پیش از فصل تابستان بر طرف می‌شود.

سید یحیی هادی‌زاده گفت: این شهرستان در حوزه برق بیشترین پراکندگی را در استان کرمان دارد و با اتمام عملیات اجرایی ۲ پروژه که در دست احداث قرار دارند این مشکل تا پیش از شروع تابستان حل خواهد شد.

وی افزود: طرح برق رسانی به روستای جهلدر در زیردامنه کوه‌های مارز و خط برق کتیج به شهر رمشک در دست احداث وجود دارد که با بهره برداری آن‌ها مشکلات برق بسیاری از روستا‌های حوزه رمشک رفع خواهد شد و طرح خط برق کتیج / رمشک به طول ۲۶ کیلومتر با اعتبار یکصد میلیارد ریال (۱۰ میلیارد تومان) در حال احداث است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می‌شود تا اوایل اردیبهشت ماه به اتمام برسد.




رفع کمبود ولتاژ برق قلعه گنج تا یک ماه آینده

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رفع کمبود ولتاژ برق قلعه گنج تا یک ماه آینده