رفع مشکل روستاهای دارای تنش آبی کرمان با اجرای فاز دوم طرح قرارگاه امام حسن مجتبی

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به فاز دوم آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: با اجرای این طرح دیگر روستای دارای تنش آبی در استان نخواهیم داشت. محمدمهدی فداکار امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به فاز دوم آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: با اجرای این طرح دیگر روستای دارای تنش آبی در استان نخواهیم داشت.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان، کارهای جهادی را یک ظرفیت بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در قرارداد اولیه با قرارگام امام حسن مجتبی(علیه السلام) حدود ۶۷۰ روستای استان تا سال آینده از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد و حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه هزینه اجرای این طرح است.

وی با اشاره به فاز دوم این طرح و آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تصریح کرد: با اجرای این طرح دیگر روستای دارای تنش آبی در استان نخواهیم داشت.

استاندار کرمان تلفیق کار اداری با خدمت رسانی جهادی را یک الگوی موفق دانست و اظهار کرد: در حوزه مسکن، راهداری، آبخوان‌داری و آبخیزداری و … می‌توان از این الگو استفاده کرد.

وی گفت: با کار جهادی می‌توان کارها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه کمتر انجام داد و پروژه آبرسانی یک طرح موفق بوده است.

فداکار با اشاره به طرح بزرگ آبرسانی به روستای کبوترخان عنوان کرد: باید شبکه آبرسانی داخل روستای کبوترخان بازسازی شود.

استاندار کرمان قول مساعد رفع مشکلات مردم روستا در چهارچوب قوانین و مقررات مخصوصاً نهضت ملی مسکن را داد و بیان کرد: با تلفیق کارهای اداری و جهادی توسعه مناطق را می‌توان رقم زد.

انتهای پیام




رفع مشکل روستاهای دارای تنش آبی کرمان با اجرای فاز دوم طرح قرارگاه امام حسن مجتبی

منبع: ایـسنا
? رفع مشکل روستاهای دارای تنش آبی کرمان با اجرای فاز دوم طرح قرارگاه امام حسن مجتبی