رفع مشکل خشکسالی در رفسنجان نیازمند تامین اعتبار است

کرمان – معاون رئیس جمهور با اشاره به خشکسالی در استان کرمان گفت: رفع مشکلات ناشی از بی آبی در شهرستان رفسنجان به برنامه ریزی و تامین اعتبار نیاز دارد. به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در جلسه جمع بندی سفرش به شهر رفسنجان گفت: بازدیدهای میدانی یکی از راهکارهای دولت برای […]

کرمان – معاون رئیس جمهور با اشاره به خشکسالی در استان کرمان گفت: رفع مشکلات ناشی از بی آبی در شهرستان رفسنجان به برنامه ریزی و تامین اعتبار نیاز دارد.

به گزارش فت فتو، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در جلسه جمع بندی سفرش به شهر رفسنجان گفت: بازدیدهای میدانی یکی از راهکارهای دولت برای آشنایی مسئولان با مشکلات موجود در شهرستان‌ها می‌باشد که ثمرات بسیاری به همراه دارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور یکی از مشکلات موجود در رفسنجان و استان کرمان را بی آبی و خشکسالی دانست و افزود: با کمبود بارشها و مشکلات عمده به خصوص در بخش کشاورزی برای تأمین آب مواجه هستیم که حل این مشکلات به برنامه ریزی دقیق و تأمین اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: کرمان استانی بسیار پهناور است که باید مشکلات در بخش‌های مختلف به صورت دقیق احصا و برای حل آنها کار کارشناسی و دقیق انجام شود.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که باید انجام شود پیگیری مصوبات و تکمیل طرح‌هایی در دست اقدام است تا طرح‌ها از رکود خارج و عملیاتی شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: متأسفانه در رفسنجان نیز شاهد وجود پروژه‌های نیمه تمام هستیم، این پروژه‌ها در واقع سرمایه‌های راکدی هستند که رها شده‌اند و باید برای فعال کردن و به سرانجام رساندن این طرح‌ها اقدام فوری انجام شود.

وی تاکید کرد: در خصوص پروژه‌های نیمه تمام باید با تلاش مضاعف کمبودهای گذشته را جبران کنیم.

کد خبر ۵۳۹۵۲۱۳




رفع مشکل خشکسالی در رفسنجان نیازمند تامین اعتبار است

منبع: مــهر
? رفع مشکل خشکسالی در رفسنجان نیازمند تامین اعتبار است