رفع مشکل آب روستاهای ریگان با جدیت پیگیری می شود

ریگان – فرماندار ریگان با اشاره به مشکلات تامین آب روستاهای این شهرستان گفت: باید با اقدام جهادی مشکلات آب روستاهای شهرستان را رفع کرد. به گزارش فت فتو، مراد آبیار در جلسه شورای اداری این شهرستان که ظهر دوشنبه برگزار شد عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد کمبود منابع آبی […]

ریگان – فرماندار ریگان با اشاره به مشکلات تامین آب روستاهای این شهرستان گفت: باید با اقدام جهادی مشکلات آب روستاهای شهرستان را رفع کرد.

به گزارش فت فتو، مراد آبیار در جلسه شورای اداری این شهرستان که ظهر دوشنبه برگزار شد عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد کمبود منابع آبی به خصوص در روستاهای شهرستان است.

وی با اشاره به کمبود بارندگی در این شهرستان گفت: اقداماتی در راستای آبرسانی به روستاها در حال انجام است که باید تسریع شود.

وی به افت ولتاژ برق و فشار آب در روستاها نیز اشاره کرد و بیان کرد: افزایش ارتباط با مردم و تلاش برای رفع مشکلات باید در دستور کار تمام مسئولان شهرستان باشد.

سرپرست فرمانداری ریگان گفت: اجرای پروژه‌های نیمه تمام و کار جهادی از جمله اهداف در دوره جدید است که با جدیدت نظارت می‌شود.

کد خبر ۵۴۷۴۹۲۳




رفع مشکل آب روستاهای ریگان با جدیت پیگیری می شود

منبع: مــهر
? رفع مشکل آب روستاهای ریگان با جدیت پیگیری می شود