رفع خاموشی‌های ناشی از طوفان شب گذشته در عنبرآباد در کمترین زمان ممکن

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از رفع خاموشی‌های ناشی از طوفان شب گذشته در ۴۰ منطقه توسط ۱۲ تیم خدمات‌رسان  امور برق خبر داد.  یزدان افشاری پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: بارندگی همراه با رعد و برق و طوفان در شب گذشته باعث خاموشی در ۴۰ منطقه و ۶۹ مورد خاموشی در سطح شهرستان […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار عنبرآباد از رفع خاموشی‌های ناشی از طوفان شب گذشته در ۴۰ منطقه توسط ۱۲ تیم خدمات‌رسان  امور برق خبر داد. 

یزدان افشاری پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: بارندگی همراه با رعد و برق و طوفان در شب گذشته باعث خاموشی در ۴۰ منطقه و ۶۹ مورد خاموشی در سطح شهرستان عنبرآباد شد.

وی از آمادگی  ۱۲ تیم با توجه به هشدارهای هواشناسی و ناپایداری‌های جوی در مواقع بحران خبر داد و افزود: در همین راستا با توجه به هشدار قبلی مدیریت بحران عنبرآباد مدیر امور برق با ساماندهی ۱۲ گروه کاری دو نفره به اتفاق چهار کارشناس از زمان شروع بحران تا ساعات اولیه صبح نسبت به رفع خاموشی‌ها و برقدار نمودن ۴۰ منطقه مذکور اقدام کردند.

افشاری پور از همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران عنبرآباد در به حداقل رساندن خاموشی‌ها تقدیر کرد و گفت: با تلاش پرسنل مجموعه امور برق عنبرآباد و همراهی اعضاء ستاد مدیریت بحران خاموشی‌ها  برطرف شد و تاکنون هیچ‌گونه  مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

به گزارش نذیر کرمان، شب گذشته وقوع طوفان در عنبرآباد کرمان موجب ایجاد خاموشی‌هایی در ۴۰ منطقه از این شهرستان شد.

انتهای پیام




رفع خاموشی‌های ناشی از طوفان شب گذشته در عنبرآباد در کمترین زمان ممکن

منبع: ایـسنا
? رفع خاموشی‌های ناشی از طوفان شب گذشته در عنبرآباد در کمترین زمان ممکن