رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان

کرمان – مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: با اجرا و بهره برداری ۱۰ طرح آبرسانی در دهه فجر امسال تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان رفع شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، پیش از ظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار […]

کرمان – مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: با اجرا و بهره برداری ۱۰ طرح آبرسانی در دهه فجر امسال تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان رفع شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، پیش از ظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۰ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در سطح استان اجرا شد که ۵۱ روستا توسط آب و فاضلاب رفع تنش شدند و به ۲۲ روستا در طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی شد.

وی افزود: این طرح‌های آبرسانی شامل حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه، خرید و اجرای خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۱۲۵ کیلومتر، احداث مخزن به حجم ۳۳۰۰ مترمکعب و احداث و تجهیز ۶ باب ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: ۵ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱,۳۸۱ میلیارد ریال در دهه فجر امسال کلنگ زنی شد که برای بهره برداری از این طرح‌ها باید ۶ باب ایستگاه پمپاژ و ۵۲۰۰ مترمکعب مخزن احداث شود و ۶۶ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب خرید و اجرا شود.

کد خبر ۶۰۲۴۲۱۱




رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان

منبع: مــهر
? رفع تنش آبی ۷۳ روستا در استان کرمان