رفع تصرف ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی در جنوب کرمان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی در جنوب کرمان رفع تصرف شد. به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان؛ محمود کرمشاهی از رفع تصرف ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی به ارزش […]

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی در جنوب کرمان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان؛ محمود کرمشاهی از رفع تصرف ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی به ارزش تقریبی ۱۶۹۷ میلیارد ریال در شهرهای جنوب کرمان خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در سه ماه گذشته سال جاری با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ۹۵ هزار متر مربع زمین به ارزش ۱۶۹۷ میلیارد ریال از اراضی ملّی رفع تصرف شده است.

وی با تشریح اقدامات انجام شده اظهار کرد: عمده این تصرف‌ها در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی یادآور شد: همکاران ما در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین‌خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

انتهای خبر/ امیری




رفع تصرف ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی در جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? رفع تصرف ۹۵ هزار متر مربع از اراضی ملّی در جنوب کرمان