رفع تصرف و آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه رودشور ریگان

کریمی مهر گفت: با دستور دادستان محترم شهرستان ، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری های مستمر منابع آب شهرستان ریگان، یک هکتار از اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه رودشور رفع تصرف گردید. به گزارش فت فتو، مسلم کریمی مدیر امور منابع آب ریگان مهر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز با […]

کریمی مهر گفت: با دستور دادستان محترم شهرستان ، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری های مستمر منابع آب شهرستان ریگان، یک هکتار از اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه رودشور رفع تصرف گردید.

به گزارش فت فتو، مسلم کریمی مدیر امور منابع آب ریگان مهر اظهار کرد: پیش از ظهر امروز با دستور دادستان شهرستان ، همکاری نیروی انتظامی و تلاش و پیگیری های مستمر منابع آب شهرستان ریگان، یک هکتار از اراضی واقع شده در حریم و بستر رودخانه رودشور این شهرستان رفع تصرف شد.

 
مدیر امور منابع آب ریگان بیان کرد: به استناد تبصره ۳ و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب هرگونه ساخت و ساز در بستر و حریم کمی و کیفی رودخانه ها ممنوع است و امور آب براساس وظایف حاکمیتی که برعهده دارد نسبت به برخورد با متخلفان و قلع و قمع اعیانی های ایجاد شده در حریم بستر رودخانه ریگان اقدام می نماید.
 
وی اظهار کرد: با دستور قضایی آزادسازی حریم و بستر رودخانه ریگان در محدوده رودشور به مدت یک روز انجام شد.
 
کریمی مهر  خاطر نشان کرد: در راستای اجرای دستورات قضایی دادستان محترم حدود یک هکتار از اراضی اشغال شده توسط متخلفان رفع تصرف و اعاده وضع به حالت سابق گردیده است.
 
انتهای پیام/




رفع تصرف و آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه رودشور ریگان

منبع:آرمـان
? رفع تصرف و آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه رودشور ریگان