رفسنجان ۳۴ هزار سالمند دارد

نذیر کرمان/کرمان بنا به‌گفته فرماندار، از جمعیت ۳۲۰ هزار نفری رفسنجان، ۳۴ هزار نفر یعنی ۱۰ درصد جمعیت شهرستان سالمند هستند. حسین رضایی ۱۰ آبان ماه در همایش تکریم سالمندان در رفسنجان اظهار کرد: دوران سالمندی از ۶۵ سال به بالا تلقی می‌شود که در رفسنجان ۳۴ هزار و ۸۰ نفر سالمند هستند که ۱۰ […]

نذیر کرمان/کرمان بنا به‌گفته فرماندار، از جمعیت ۳۲۰ هزار نفری رفسنجان، ۳۴ هزار نفر یعنی ۱۰ درصد جمعیت شهرستان سالمند هستند.

حسین رضایی ۱۰ آبان ماه در همایش تکریم سالمندان در رفسنجان اظهار کرد: دوران سالمندی از ۶۵ سال به بالا تلقی می‌شود که در رفسنجان ۳۴ هزار و ۸۰ نفر سالمند هستند که ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: سالمندی یک حُسن است. آن‌ها ریسک‌پذیر نیستند و نشان می‌دهد که در صورت سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز، بهتر است با سالمندان مشورت کنیم.

رضایی ادامه داد: اگر هر کدام از سالمندان رفسنجان به میزان ۳۰ سال تجریه مفید داشته باشند، یک میلیون سال تجربه مفید در شهرستان داریم و این یک ظرفیت است که می‌توان از آن بهره‌مند شد. قدر سالمندان و نسل قبلی را باید دانست و با استفاده از مشورت با آنها و تجربه سالمندان راه درست را در پیش گرفت.

به گزارش نذیر کرمان، زهرا رسایی مدیرعامل خیریه سلامت روان رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: سالانه ۱۰ درصد به جمعیت سالمندان کشور اضافه می‌شود.

وی افزود: در رفسنجان ۳۴ هزار نفر سالمند وجود دارد که نیاز است بخش خصوصی و دولتی دست به دست هم بدهند و مراکزی با فعالیت‌های ویژه این گروه سنی تعریف کنند. گروهی که که دوران فراز و نشیب را گذرانده و به بلوغ فکری رسیده‌اند و وقتش رسیده که برای بقیه راهنمای مناسبی باشند.

انتهای پیام




رفسنجان ۳۴ هزار سالمند دارد

منبع: ایـسنا
? رفسنجان ۳۴ هزار سالمند دارد