رفسنجان میزبان جشنواره قصه‌گویی استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان سه روز پیاپی در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود. بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت شهرداری کرمان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان طی سه روز از ۲۷ تا […]

نذیر کرمان/کرمان مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان سه روز پیاپی در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت شهرداری کرمان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان طی سه روز از ۲۷ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، افتتاحیه و مرحله اجرای صحنه‌ای و رقابت قصه‌گویان روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در دو نوبت صبح و عصر در سالن مجتمع خجسته واقع در بلوار امام رضا(علیه السلام) و با حضور دانش‌آموزان رفسنجان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_kerman دنبال و قصه‌ها را ببینند و بشنوند.

همچنین اختتامیه این جشنواره صبح ۲۹ آبان در اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اعلام و معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری اجرا و به صورت زنده از طریق شبکه شاد پخش خواهد شد.

انتهای پیام




رفسنجان میزبان جشنواره قصه‌گویی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? رفسنجان میزبان جشنواره قصه‌گویی استان کرمان