رفسنجان آماده استقبال از شهید گمنام

فت فتو/کرمان ناصریه شاهراه گردشگری دره ۲۰ هزار ساله راگه که آوازه مهربانی و بخشندگی مردمانش به بلندای شب یلدا می‌ماند و چشم‌ها از تماشای دیدنی‌های بکر و منحصربفردش سیر نمی‌شود، پذیرای میهمانی از بهشت است. به گزارش فت فتو، این روستا قرار است در سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه(سلام الله علیها) میزبان یک شهید […]

فت فتو/کرمان ناصریه شاهراه گردشگری دره ۲۰ هزار ساله راگه که آوازه مهربانی و بخشندگی مردمانش به بلندای شب یلدا می‌ماند و چشم‌ها از تماشای دیدنی‌های بکر و منحصربفردش سیر نمی‌شود، پذیرای میهمانی از بهشت است.

به گزارش فت فتو، این روستا قرار است در سالروز شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه(سلام الله علیها) میزبان یک شهید گمنام باشد.

معاون سیاسی فرماندار رفسنجان در این باره گفت: طی هماهنگی که با اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته، همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده در روز سوم دی ماه به رفسنجان می‌آید.

مصطفی بخشی افزود: طبق نظر ستاد هماهنگی استقبال مردمی از پیکر این شهید بزرگوار ابتدا در کبوترخان صورت خواهد گرفت و پس از آن در اداره بنیاد شهید رفسنجان مورد استقبال خانواده‌های شهداء قرار می‌گیرد و در عصر همان روز میهمان حومه شرقی بخش مرکزی می‌باشد.

وی افزود:  پیکر شهید گمنام روز چهارم دی ماه مهمان بخش کشکوئیه و عصر همان روز در حومه غربی بخش مرکزی مورد استقبال مردم این منطقه قرار می‌گیرد.

بخشی بیان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پنجم دی ماه نیز در بخش فردوس و نوق مورد استقبال خانواده ها و مردم شهید پرور این بخش ها قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی فرماندار رفسنجان در خصوص تدفین این شهید گمنام گفت: صبح روز ششم دی ماه همزمان با شهادت بانوی دو عالم فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) پیکر مطهر شهید گمنام از میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (میدان شهداء) مراسم استقبال آغاز و تا سه راه پست خیابان طالقانی به صورت پیاده تشییع و از همان مسیر به صورت خودرویی به سمت آرامگاه ابدی اش واقع در روستای ناصریه به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام




رفسنجان آماده استقبال از شهید گمنام

منبع: ایـسنا
? رفسنجان آماده استقبال از شهید گمنام