رفسنجانی‌ها در روز طبیعت زباله را تفکیک شده تحویل دهند و جایزه بگیرند

کرمان- فت فتو- شهرداری رفسنجان در استان کرمان اعلام کرد شهروندانی که در روز طبیعت زباله های خود را تفکیک شده (تَر و خشک) تحویل دهند جایزه می گیرند؛ همچنین در این روز هشت هزار کیسه زباله تحویل مردم می‌شود. به گزارش فت فتو این اقدام شهرداری رفسنجان با هدف کمک به توسعه فرهنگ تفکیک […]

کرمان- فت فتو- شهرداری رفسنجان در استان کرمان اعلام کرد شهروندانی که در روز طبیعت زباله های خود را تفکیک شده (تَر و خشک) تحویل دهند جایزه می گیرند؛ همچنین در این روز هشت هزار کیسه زباله تحویل مردم می‌شود.

به گزارش فت فتو این اقدام شهرداری رفسنجان با هدف کمک به توسعه فرهنگ تفکیک زباله و نیز جلوگیری از رهاسازی زباله در طبیعت اجرایی شده است که به برندگان به قد قرعه دوچرخه و نیز کارت های هدیه جایزه داده می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، حدود هشت هزار کیسه زباله در مبادی ورودی و خروجی، اماکن تفریحی و تفرجگاه های اطراف این شهر توزیع می‌شود توضیح داد: به مناسبت فرارسیدن روز طبیعت، به شهروندانی که ضمن پرهیز از رهاسازی زباله در طبیعت، زباله‌ های خشک و تر را از هم جدا کنند و به مأموران شهرداری تحویل دهند، جایزه می گیرند.

به گزارش فت فتو به نقل از شهرداری رفسنجان، محمدعارف پوراسدالهی روز جمعه با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از رهاسازی زباله در محیط زیست و طبیعت انجام می شود اظهار کرد: به همراه کیسه‌های زباله، فرمی وجود دارد که شهروندان هنگام بازگشت از گردش به‌یادماندنی سیزده ‌بدر باید آن را تکمیل کنند و به همراه کیسه‌های زباله تفکیک شده تحویل دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان با هدف کاهش رهاسازی پسماند و زباله در دامان طبیعت و حساس کردن شهروندان نسبت به موضوعات شهری و خصوصا بهداشت محیط و محل زندگی و محله، به قید قرعه به مشارکت کنندگان جوایزی شامل ۲ دستگاه دوچرخه و ۵۰ کارت هدیه تقدیم می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توزیع کیسه زباله در روز طبیعت با استقبال مواجه شده است، ادامه داد: حفظ محیط زیست به فرهنگ سازی نیاز دارد و توزیع کیسه های زباله نیز در تحقق این هدف مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است با طبیعت مهربانانه رفتار کنیم خاطرنشان کرد: اسامی برندگان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان به نشانی news.rafsanjan.ir  و در شبکه های اجتماعی با شناسه @news_rafsanjan_ir منتشر خواهد شد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




رفسنجانی‌ها در روز طبیعت زباله را تفکیک شده تحویل دهند و جایزه بگیرند

منبع: ایرنـا
? رفسنجانی‌ها در روز طبیعت زباله را تفکیک شده تحویل دهند و جایزه بگیرند