رفسنجان، بافت و شهربابک رتبه اول بارندگی

بیشترین میزان بارندگی استان کرمان در چند روز گذشته متعلق به رفسنجان، بافت و شهربابک است. به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:بیشترین بارش‌ها را در کوثر ریز رفسنجان با ۱۲۰ میلی متر، گوغر بافت و بیدستان شهربابک با ۱۰۰ میلیمتر و دهج شهربابک با ۹۴ میلیمترداشته […]

بیشترین میزان بارندگی استان کرمان در چند روز گذشته متعلق به رفسنجان، بافت و شهربابک است.

به گزارش خبرگزرای صداوسیمای کرمان، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:بیشترین بارش‌ها را در کوثر ریز رفسنجان با ۱۲۰ میلی متر، گوغر بافت و بیدستان شهربابک با ۱۰۰ میلیمتر و دهج شهربابک با ۹۴ میلیمترداشته ایم.

 

حمیده حبیبی افزود: در بین ایستگاه‌های اصلی هواشناسی استان نیز انار با ۵۸ میلیمتر، بافت با ۴۹ میلیمتر، لاله زار با ۳۴ میلیمتر و سیرجان با ۳۲ میلیمتر بیشترین میزان بارش‌ها را داشتند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی استان گفت: این سامانه برای امروزو سه شنبه در استان تنها منحصر به مناطق غرب، جنوب غرب و برخی مناطق جنوبی فعال خواهد بود و انتظار می‌رود در این مناطق در ساعات بعدازظهر فردا شاهد رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعد و برق و بارش‌های احتمالی تگرگ؛ باشیم.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به شدت بارش ها، نوع بارش‌ها و با توجه به بارش‌های روز‌های گذشته در سطح استان، همچنان خطر آبگرفتگی معابر و جاری شدن آب از بالادست‌ها خصوصا در مناطق غرب و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

دانلود

کد ویدیو

 




رفسنجان، بافت و شهربابک رتبه اول بارندگی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رفسنجان، بافت و شهربابک رتبه اول بارندگی