رضایت خدا و خدمت به خلق‌الله دو بُعد شخصیتی شهید چمران بود

مشاور سابق مخابرات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر انسان‌ها می‌خواهند مانند چمران به اوج برسند و به اصطلاح بال بگیرند، بنده مخلص خدا شوند و خدمت مخلصانه به خلق‌الله کنند. سردار  مصطفی دهقانی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان در خصوص شخصیت شهید چمران در حوزه دفاع مقدس گفت: شهید چمران و سردار […]

مشاور سابق مخابرات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر انسان‌ها می‌خواهند مانند چمران به اوج برسند و به اصطلاح بال بگیرند، بنده مخلص خدا شوند و خدمت مخلصانه به خلق‌الله کنند.

سردار  مصطفی دهقانی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان در خصوص شخصیت شهید چمران در حوزه دفاع مقدس گفت: شهید چمران و سردار سلیمانی دو بعد اصلی رضایت  خدا و خدمت به ناس را در زندگی خودشان پیاده کردند.

جانشین مخابرات لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس ادامه داد: هر دو شهید بزرگوار مخلص و بنده خداوند بودند و تنها ترسشان از نارضایتی خداوند بود بنابراین در تمام میدان‌های نبرد تنها به معبود فکر می‌کردند و نترس در برابر دشمن ظاهر می‌شدند.

مشاور سابق مخابرات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دومین خصوصیت شهید چمران خدمت به خلق‌الله بود بنابراین برای خدمت رسانی مکان و زمان و مرز نمیشناختند و تمام تلاششان این بود که خدا را از خود راضی نگه دارند و با تمام توان برای خدمت به خلق که در رضایت الله در آن بود تلاش می کردند.

دهقان  ادامه داد: اگر انسان‌ها می‌خواهند اوج بگیرند و موفق شوند و به اصطلاح بال بگیرند یک بنده مخلص خدا و دو خدمت مخلصانه به خلق خدا کنند آنهم به دون هیچ چشم داشتی  که این تنها راه رسیدن به اوج است.

همرزم حاج قاسم در پایان خاطر نشان کرد:  تمام شهدا جان شیرین را در کف دست خود گذاشتند و این آخرین درجه اخلاص است بنابراین تنها عامل عزت در این دنیا برای سردار دل ها و شهید چمران خدمت به خلق بود.

انتهای خبر/ طهماسبی




رضایت خدا و خدمت به خلق‌الله دو بُعد شخصیتی شهید چمران بود

منبع:آرمـان
? رضایت خدا و خدمت به خلق‌الله دو بُعد شخصیتی شهید چمران بود