رضایتمندی در حوزه مدیریتی قوه قضاییه بالا است

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تدوین و اجرای سند تحول و تعالی قضایی، گفت:  این سند پس از ۴ دهه از انقلاب اسلامی قوه دارای سند راهبردی است که اگر اجرایی شود، بسیاری از مشکلات و انتظارات مردم از دستگاه قضایی برطرف می شود و این سند به صورت جدی […]

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تدوین و اجرای سند تحول و تعالی قضایی، گفت:  این سند پس از ۴ دهه از انقلاب اسلامی قوه دارای سند راهبردی است که اگر اجرایی شود، بسیاری از مشکلات و انتظارات مردم از دستگاه قضایی برطرف می شود و این سند به صورت جدی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید شهرستان بم افزود: کارگروه های ذیل سند تحول و تعالی قضایی در کشور و استان تشکیل شده و تلاش می شود این سند هر چه سریعتر و به شکلی کامل و جامع اجرایی شود، تاکید کرد: بخش عمده این سند باید در صف دادگستری انجام شود و سندی صرفا برای اجرا در حوزه ستادی نیست.
وی اظهار کرد: بسیاری از اسناد بالادستی باید از ستاد اجرایی شود، اما این سند تکالیفی را از ستاد تا صف مشخص کرده که باید به صورت همزمان اجرایی شوند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: سند تحول و تعالی قضایی نویدبخش آن است که در سال های آینده می توان بخش زیادی از انتظارات و توقعات مردم را به نحو احسن اجرایی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به اینکه شرق استان کرمان به ویژه شهرستان بم، ظرفیت بسیار ارزشمندی در حوزه نیروی انسانی پرتلاش، کشاورزی و خودروسازی دارد، تاکید کرد: تلاش می کنیم که مردم از خدمات مطلوب قضایی بهره مند شوند و همکاران قضایی و اداری نیز در شرایط مناسبی به مردم خدمات رسانی کنند.
وی با اشاره به این مطلب که دستگاه رسالت و مسئولیت بسیار خطر اجرای عدالت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد، تاکید کرد: رسالت ها و وظایف دستگاه قضایی با امکانات، نیروی انسانی و فضای اداری موجود تناسب ندارد و همین مسائل موجب شده مردم از برخی مسائل و مشکلات موجود ناراضی باشند.
رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: روحیه جهادی موجود که در بین مسئولان نظام یک اصل است؛ در دستگاه قضایی در عمل وجود دارد و تلاش های فراوانی در مسیر رضایتمندی مردم صورت می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با ذکر این مطلب که ریاست قوه قضاییه به عنوان فردی مردمی، پرتلاش و جهادی تمام همت خود را برای ایجاد تحول در دستگاه قضایی به کار گرفته است، تاکید کرد: امروز شاهد تلاش های جهادی هستیم اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که قضات، کارمندان و مردم را آزرده خاطر می کند.
وی با اشاره به اینکه رضایتمندی در حوزه مدیریتی قوه قضاییه بالاست، اظهارداشت: باید بدانیم اکثر مدیران در سطح استانی و شهرستانی قوه قضاییه، جوان هستند و قوه قضاییه به توصیه مقام معظم رهبری در حوزه جوان گرایی و سپردن مسئولیت ها به جوانان به خوبی عمل کرده است و این افراد نیز خوش درخشیده اند.
رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: موجب افتخار است که نیروهای جوان دستگاه قضایی کارآمد هستند و از نظر علمی و تجربی در جایگاه بالایی قرار دارند.
وی از تلاش های محمد ضیاء الدینی دادستان سابق بم نیز تقدیر کرد و گفت: ایشان زحمات بسیار زیادی در سمت دادستانی بم را تقبل کرده اند و از این تلاش ها تقدیر کرده و از تجربیات ایشان دستگاه قضایی همچنان بهره مند خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه آقای بهنام جعفری زاده، دادستان جدید بم نیز از نیروهای جوان، خوشنام و پرتلاش در مرکز استان هستند و در سمت های مختلفی مشغول خدمت بوده اند، تاکید کرد: این نیروی جوان، پرونده های مهمی را مورد رسیدگی قرار داده و کارنامه درخشانی دارد و از امروز به عنوان دادستان بم مشغول فعالیت خواهند شد.
وی با اشاره به این مطلب که مسئولیت دادستانی بسیار سنگین است، تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستند و باید رابطه خود را با مردم تقویت کنند و در این رابطه هماهنگی بین دستگاهی به منظور نیل به اهداف نظام نیز بسیار مهم است.

انتهای پیام




رضایتمندی در حوزه مدیریتی قوه قضاییه بالا است

منبع: ایـسنا
? رضایتمندی در حوزه مدیریتی قوه قضاییه بالا است