رضاوند: نظری در مورد بازی حذفی با پرسپولیس ندارم/ استقلال شایسته قهرمانی بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، آرش رضاوند پس از پیروزی عجیب ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوبی بود و هواداران از بازی لذت بردند. واقعاً تیم ما در نیم فصل دوم تیم خوبی بودو شایستگی قهرمانی را داشت ولی یکسری مسائل اتفاق افتاد که نتوانستیم به قهرمانی برسیم. وی افزود: فصل […]

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، آرش رضاوند پس از پیروزی عجیب ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوبی بود و هواداران از بازی لذت بردند. واقعاً تیم ما در نیم فصل دوم تیم خوبی بودو شایستگی قهرمانی را داشت ولی یکسری مسائل اتفاق افتاد که نتوانستیم به قهرمانی برسیم.

وی افزود: فصل خوبی بود و بهتر از این تیم می‌توانستیم ظاهر شویم. تمام تلاش خود را می کنیم تا قهرمان جام حذفی شویم. چون قهرمان سوپرجام شدیم قهرمان جام حذفی شویم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم. با این شرایطی که تیم ما داشت فوق‌العاده نتیجه گرفتیم و شایسته قهرمانی بودیم.

هافبک تیم استقلال در مورد اینکه تیمش می‌تواند با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و انگیزه انتقام را دارد، گفت: فعلا نظری در مورد آن بازی ندارم. نساجی تیم خوبی است و جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست. اول باید این بازی را ببریم تا ببینیم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد.

رضاوند در واکنش به اینکه موافق تمدید قرارداد ساپینتو است یا نه، تأکید کرد: مطمئنا باید تمدید شود. ثبات مهم ترین موضوع است ولی ما هر سال تغییرات داریم. شرایط ما خوب نیست و باید کاری کنند تغییرات کم باشد. باید بازیکنان و کادرفنی را حمایت کنند.

وی در مورد اینکه ابتدای فصل قصد جدایی از استقلال را داشت، تصریح کرد: بچه همین تیم هستم و از کودکی در استقلال بودم. اول فصل به خاطر شرایطی که پیش آمده بود ناراحت بودم ولی اینجا خانه خودم بوده است. من از امیدهای استقلال به فوتبال آمدم. الان که این اتفاق افتاده خدا را شکر می کنم چون فصل فوق‌العاده‌ای برای من بود. امیدوارم با قهرمانی جام حذفی بتوانیم فصل را بهتر کنیم.

رضاوند خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول ساپینتو تازه آمده بود و نیازداشت تا بازیکنان را بشناسد. امیدوارم فصل آینده همین تیم را حفظ کنند تا ما بتوانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

کد ویدیو

انتهای پیام/




رضاوند: نظری در مورد بازی حذفی با پرسپولیس ندارم/ استقلال شایسته قهرمانی بود+فیلم

منبع:آنـــا
? رضاوند: نظری در مورد بازی حذفی با پرسپولیس ندارم/ استقلال شایسته قهرمانی بود+فیلم