رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور

نذیر کرمان/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  ۱۴۰۲ برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم. سردار احمدرضا رادان صبح امروز ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران در کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  ۱۴۰۲ برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم.

سردار احمدرضا رادان صبح امروز ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: موضوع کنترل کویر نه تنها کویر کرمان، در برنامه نیروی انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی یگان‌های تکاوری با استفاده از تجهیزات بالگردی و پهپادی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رصد نوبه‌ای سیستم کویر افزود: کار با ساختار و سازمان در حال انجام است و انشاءالله به زودی آثار و نتایجش را مردمی که با کویر همسایه  هستند، خواهند دید.

رادان در ادامه بیان کرد: در موضوع قاچاق، به صورت کلی قول دادیم که سال  ۱۴۰۲ برای تحقق شعار  رشد تولید  و مهار تورم حتما باید برای قاچاقچیان روزگار سخت‌تری باشد و در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور باید پیگیر باشیم و البته حمایت‌هایی نیز باید صورت بگیرد که دنبال هستیم این اتفاق بیافتد.

فرمانده کل انتظامی کشور درباره ساماندهی اتباع خارجی اظهار کرد: ساماندهی اتباع در دستور کار همه مراکزی قرار دارد که به نوعی با اتباع سر و کار دارند و این ساماندهی باید شامل این شود که چه تعداد اتباع مجاز هستند و چه تعداد از این اتباع اجازه این را دارند که اقامت داشته باشند.

وی افزود: حقیقت این است به هر حال تعدادی از جاهایی که نیاز به قدرت کار دارد در اتباع نهادینه شده و وجود دارد و باید برای این ظرفیت تصمیم گیری و استفاده شود؛ طبیعی است که اتباع غیرمجاز حتما دو  خطر را در  منطقه دارند،  یک خطر آشفتگی و اینکه خودشان سرگردان هستند و دوم اینکه قانون را زیر پا گذاشته‌اند و ما مجری قانون  هستیم و قانون را پیگیری می‌کنیم.

رادان درباره طرح عفاف و حجاب گفت: از همکاران عزیزم تشکر می‌کنم که مقتدرانه اما هوشمندانه در موضوع حجاب و عفاف که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف  شرعی‌مان است، عمل کردند.

فرمانده فراجا اظهار کرد: همچنین از مردم تشکر می‌کنم که همراهی، حمایت و همکاری کردند و ما از حمایت بی دریغ مردم و مسئولان در این موضوع تشکر می‌کنیم و همه بدانند حتما این مسیر و ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که برای حتی مخاطبینمان هست، راه بی‌بازگشت می‌دانیم  و تا اخر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام




رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور

منبع: ایـسنا
? رصد پهپادی کویر/ مبارزه با قاچاق از مرز تا عمق کشور