رصد اطلاعاتی پلیس کرمان منجر به کشف ۷۶۸ کیلوگرم تریاک شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۶۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو هایلوکس در محور سیرچ به کرمان و دستگیری یک متهم خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با […]

کرمانفت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۶۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو هایلوکس در محور سیرچ به کرمان و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از سمت کویر به کرمان و انتقال آن به مرکز کشور مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ۲ اکیپ از ماموران عملیات ویژه پلیس به محورهای تردد قاچاقچیان اعزام شدند و پس از ساعت ها انجام کار اطلاعاتی در محور سیرچ به کرمان به یک دستگاه خودروی هایلوکس مشکوک و با تعقیب و مراقبت دقیق و با کسب مجوز قضایی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس در حفظ امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان، بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۶۸ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.




رصد اطلاعاتی پلیس کرمان منجر به کشف ۷۶۸ کیلوگرم تریاک شد

منبع: ایرنـا
? رصد اطلاعاتی پلیس کرمان منجر به کشف ۷۶۸ کیلوگرم تریاک شد