رشد ۸۰ درصدی سفر با قطار در کرمان

مدیرکل راه آهن کرمان گفت: ۶۳ هزار و ۵۵۰ نفر مسافر در ایام نوروز امسال در کرمان با قطار جابه‌جا شدند که رشد ۸۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشتیم. به گزارش فت فتو، مجید ارجونی افزود: قطار مسافربری ارگ از نوروز امسال وارد استان کرمان شد و بیشتر مسافران ورود به کرمان داشتند […]

مدیرکل راه آهن کرمان گفت: ۶۳ هزار و ۵۵۰ نفر مسافر در ایام نوروز امسال در کرمان با قطار جابه‌جا شدند که رشد ۸۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشتیم.

به گزارش فت فتو، مجید ارجونی افزود: قطار مسافربری ارگ از نوروز امسال وارد استان کرمان شد و بیشتر مسافران ورود به کرمان داشتند که نشان از مسافرت نوروزی هموطنان است و در ایام عید نوروز در ایستگاه راه آهن کرمان برای مسافران برنامه‌های فرهنگی اجرا و استقبال خوبی از سوی مسافران از این برنامه‌ها شد.

وی گفت: به علت وجود مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی در کرمان، زائران زیادی سفر به کرمان را از طریق ریلی انجام دادند و با توجه به استقبال زیاد زائران یک رام قطار اضافه کردیم.

مدیرکل راه آهن کرمان با بیان اینکه خوشبختانه هیچ حادثه ریلی در استان نداشتیم و مسافران با ایمنی کامل مسافرت خود را انجام دادند افزود: اعتقاد داریم ایمنی راه آهن برند و نشان آن است و این در اولویت تمام برنامه‌های ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خط آهن کرمان به سیرجان با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد افزود: مطالعات اطلس ریلی استان در حال انجام است و استاندار کرمان و نمایندگان مجلس تاکید بسیار زیادی دارند که هر چه سریع‌تر نیاز ریلی استان به نتیجه برسد.




رشد ۸۰ درصدی سفر با قطار در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رشد ۸۰ درصدی سفر با قطار در کرمان