رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان در جریان پیوستن به پویش نذر خون در پایگاه انتقال خون شهرستان گفت: اهدای خون در رفسنجان از ابتدای امسال رشدی معادل ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد. حسین رضایی شامگاه ۹ مردادماه به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان انتقال خون، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان در جریان پیوستن به پویش نذر خون در پایگاه انتقال خون شهرستان گفت: اهدای خون در رفسنجان از ابتدای امسال رشدی معادل ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

حسین رضایی شامگاه ۹ مردادماه به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان انتقال خون، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۲۰۰ نفر برای اهدای خون به مرکز انتقال خون رفسنجان مراجعه داشتند و این آمارِ اهدای خون رشد ۱۶ درصدی را  نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: کل فرآورده‌های خونی امسال که بین مراکز درمانی شهرستان و کل استان توزیع شده بیش از ۷۳۰۰ احد بوده. همچنین بیش از ۱۳۶۱ واحد خون کم لوکوسیت بین بیماران تالاسمی شهرستان کهنوج هم توزیع شده است.

مدیر پایگاه انتقال خون  رفسنجان نیز در این دیدار اظهار کرد: مرکز انتقال خون رفسنجان از ابتدای تأسیس با گرفتن ماهانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد خون امروز نزدیک به ۱۰۰۰ واحد خونی در ماه رسیده و در رفسنجان قادر به تولید تمام فرآورده‌های خونی هستیم که در استان بی‌نظیر است.

مهدی محمدحسینی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار و ۳۸۱ نفر مراجعه‌کننده برای اهدای خون داشتیم که رشد ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتند و از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۰۶ واحد خون گرفتیم که نزدیک به ۱۴ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام




رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در رفسنجان