رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم تجلیل از قهرمانان اسکیت گفت : خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و جای بسی افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی، از استان اصفهان هستند. به گزارش نذیر کرمان از اصفهان ، آئین تجلیل از مربیان، داوران و […]

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم تجلیل از قهرمانان اسکیت گفت : خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و جای بسی افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی، از استان اصفهان هستند.

به گزارش نذیر کرمان از اصفهان ، آئین تجلیل از مربیان، داوران و قهرمانان هیات اسکیت استان اصفهان روز یکشنبه بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و احمد مرادی‌هرندی معاون وی، حامد یزدیان منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای، شهرام اکبری رئیس هیات اسکیت استان، فرزانه کلاهدوزان و محمد رضا فلاح اعضای شورای شهر اصفهان و دیگر مسئولین در خانه‌وزنه‌برداری ملک‌شهر برگزار شد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و جای بسی افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی، از استان اصفهان هستند.
وی ورزشکاران را سمبل و الگوی اخلاقی جامعه دانست و افزود: انتظار می‌رود ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه باشند. دوره‌های مقام آوری و قهرمانی کوتاه است، اما باید در این بازه رشد اخلاقی نیز در اولویت قرار بگیرد.
جواد محمدی ادامه داد: امیدوارم همواره اسکیت استان روی ریل موفقیت و افتخار گام بردارد و شاهد افتخارآفرینی روز افزون ورزشکاران اصفهانی در میادین ملی و بین المللی اسکیت باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان پتانسیل اسکیت را در استان اصفهان بالا دانست و بیان داشت: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان این است که فضای فعالیت ورزشکاران را در راستای افتخارآفرینی در بهترین، امن‌ترین و آرام‌ترین حالت ممکن فراهم نمائیم.

انتهای خبر

 




رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته

منبع: بــرنا
? رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته