رسیدگی کامل به مددجویان اولویت اول است

رئیس کمیته امداد جیرفت گفت: رسیدگی به مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمت‌رسان از اولویت‌های اصلی خواهد بود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، ناصر امیرمحمودی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد که بیماری‌های اورژانسی و صعب‌العلاج دارند خارج از نوبت همه هزینه‌های […]

رئیس کمیته امداد جیرفت گفت: رسیدگی به مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمت‌رسان از اولویت‌های اصلی خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، ناصر امیرمحمودی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد که بیماری‌های اورژانسی و صعب‌العلاج دارند خارج از نوبت همه هزینه‌های بیمارستانی و دارویی آنها پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت افزود: اولویت در انتقال و جابجایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در چارت‌های سازمانی طبق قانون اعلام شده قابلیت انجام دارد.

وی بیان کرد: از مشکلات فناوری محدوده خیابان کمیته امداد جیرفت را می‌توان به عدم وجود کافی کابل نوری و استفاده از سرعت بهینه دانست که از مخابرات شهرستان جیرفت تفاضا است نسبت به این نهاد خدمتگزار همکاری را داشته باشند.

امیرمحمودی عنوان کرد: در حوادث غیرمترقبه همانند سیل و آتش‌سوزی اولویت خدمات‌رسانی با هلال احمر است اما در تعامل با این نهاد قرار بر‌این است که به مددجویان در صورت حادثه خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت مطرح کرد: هزینه کفن و دفن میت‌های تحت پوشش کمیته امداد به خانواده و سرپرست آنها پرداخت می‌شود.

وی از سازمان ‌های بانکی شهرستان و دبیر شورای اشتغال که به موقع در تعامل و همکاری با این نهاد خدماتی تلاش خود را به کار گرفتند تقدیر و تشکر کرد.

امیرمحمودی ابراز کرد: اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت آماده تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست و دارادی ضعف‌های مالی و اقتصادی است خواهد بود.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت مطرح کرد: پرداخت جهیزیه به زوج‌های جوان هر ساله به صورت منظم انجام شده است.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ امیری




رسیدگی کامل به مددجویان اولویت اول است

منبع:آرمـان
? رسیدگی کامل به مددجویان اولویت اول است