رسیدگی به حقوق فلسطینی‌ها، باید داعیه جهانی شود

فت فتو/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آزادسازی فلسطین اشغالی، حق قانونی مسلمانان بوده و روز قدس، روز آزادی اسلام است گفت: رسیدگی به حقوق مسلم ملت فلسطین، باید داعیه جهانی شود. احمد علی مقدم در گفت‌وگو با فت فتو، در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: فلسطین قلب […]

فت فتو/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آزادسازی فلسطین اشغالی، حق قانونی مسلمانان بوده و روز قدس، روز آزادی اسلام است گفت: رسیدگی به حقوق مسلم ملت فلسطین، باید داعیه جهانی شود.

احمد علی مقدم در گفت‌وگو با فت فتو، در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس، اظهار کرد: فلسطین قلب جهان اسلام است و حضرت امام خمینی(ره) با پیش بینی های حکیمانه خود، همواره تاکید داشتند که مسئله فلسطین باید در صدر مسائل دنیای اسلام باشد لذا دفاع از فلسطین و ملت مظلوم آن، مساله راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل این غده سرطانی، با همراهی آمریکا و برخی کشورهای غربی و خود فروخته عربی، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، بیت المقدس و مسجدالاقصی حمله می کنند و کودکان بیگناه را می کشند تا نشان دهند، این سرزمین حق مشروع و قانونی آنهاست این درحالیست که خود این رژیم اشغالگر و جعلی، با جنایت و حیله باغصب تشکیل شده است و حالا برای خود حق قانونی قائل است که جای بسی تعجب دارد لذا آزادسازی فلسطین اشغالی، حق قانونی فلسطینیان است و همه مسلمانان در برابر مساله جهانی قدس مسئول هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه اسرائیل غاصب به کوچکترین قوانین بین المللی پایبند نیست، افزود: سازمان های مدعی حقوق بشر در هفت دهه گذشته در برابر اشغالگری ها، جنایات گسترده و بی پایان صهیونیست ها، سکوت اختیار کرده اند و تماشاچی این جنگ نابرابر هستند لذا دفاع و رسیدگی به حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین باید داعیه جهانی شود و سازمان های مسئول پاسخگو باشند.
مقدم بیان کرد: روز قدس؛ روز همه جهان اسلام و روز اتحاد و همدلی مسلمانان برای رهایی ملت فلسطین از چنگال اشغالگران غاصب و جنایتکار است که امام خمینی(ره) طی اقدامی مدبرانه، این یادگار ارزشمند را از خود برجا گذاشتند، که مسلمانان تا آزادی کامل فلسطین و قبله اول خود از پای ننشینند لذا کار اسرائیل، دفاع مشروع نیست بلکه تصاحب غیر قانونی سرزمین مردم فلسطین است در واقع اسرائیل یک متهاجم غاصب است.
وی با اشاره به عادی سازی ننگین روابط سران کشورهای مرتجع عربی با اسرائیل و هم پیمانی آنها، گفت: با توجه به خیانت سران خودفروخته عرب به مردم و آرمان ملت فلسطین، اهمیت روز قدس هر سال مضاعف و پر رنگ تر می شود چراکه این کشورهای خائن، با توافق با اسرائیل، چشم بر جنایات این رژیم خونخوار بسته اند لذا توافق آنها، خیانت به جهان اسلام و آرمان های ملت فلسطین است.
مقدم ادامه داد: رابطه شوم جهان عرب با اشغالگران صهیونیست، در جهت مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی است که جای بسی تاسف دارد، آنها بدانند که جز ننگ و نفرت ابدی چیز دیگری عاید سرسپردگان خائن و ذلیل عربی نخواهد شد و پیروزی حتمی از آن مردم فلسطین و یمن خواد بود.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه پیروزی‌های مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست کودک کش می تواند معادلات غرب و اسرائیل را در منطقه خنثی کند، تشریح کرد: امریکا احساس نگرانی جدی نسبت به اهداف خود، یعنی تمامیت ارضی رژیم صهیونیستی دارد لذا به قیمت تصاحب و غصب سرزمین مادری فلسطینی ها، تلاش می کند اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری: این جنایت‌ها در حق ملت مظلوم فلسطین دیری نخواهد پایید اما لکه ننگ آن بر پیشانی کسانی که غصب کشور و آواره کردن ملت فلسطین را به بوته فراموشی سپردند و پای صهیونیستها را در منطقه باز کردند، تا ابد باقی خواهد ماند.
مقدم با بیان اینکه روز قدس، روز دادخواهی فریاد ملت مظلوم فلسطین است، عنوان کرد: روز قدس؛ روز رهایی جهان اسلام از چنگال صهیونیست غاصب است همچنین روز دفاع مقتدرانه، مقاومت و حماسه آفرینی مردم شجاع غزه با دستان خالی است که با بیرون راندن اشغالگران صهیونیست توانستند پیروز شوند لذا سوزاندن اخیر قرآن در سوئد و تخریب صحن مسجدالاقصی، همه در راستای اهداف شوم اسرائیل جهت مشروعیت بخشی به رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل است.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: شعار و دغدغه همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از فلسطین و مسلمانان مظلوم این سرزمین بوده و هست چراکه قدس قبله اول مسلمانان و غزه خط مقدم مسلمانان جهان است لذا ما و همه کشورهای اسلامی خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شریف هستیم و آزادی کامل فلسطین از چنگال صهیونیست ها، وعده‌ای الهی است که قطعاً محقق خواهد شد.
انتهای پیام




رسیدگی به حقوق فلسطینی‌ها، باید داعیه جهانی شود

منبع: ایـسنا
? رسیدگی به حقوق فلسطینی‌ها، باید داعیه جهانی شود