رسوا شدن تهمت زنندگان

عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما کرمان ، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی با بیمار در فضای مجازی خبر داد و گفت: ۳ متهم توسط پلیس فتای شهرستان سیرجان دستگیر […]

عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما کرمان ، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ ساختگی مبنی بر رفتار نامناسب پزشک سیرجانی با بیمار در فضای مجازی خبر داد و گفت: ۳ متهم توسط پلیس فتای شهرستان سیرجان دستگیر شدند.

سرهنگ امین یادگار نژاد گفت: افرادی به قصد انتقام جویی از یک پزشک معتمد و خوشنام سیرجان اقدام به تطمیع یک نفر خانم می‌کنند و پس از طراحی نقشه خود در حالی که این خانم بعد از خارج شدن از مطب پزشک مورد نظر، با یک برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده اقدام به فحاشی و تهمت زدن علیه پزشک می‌کند و اعلام می‌کند که مورد آزار قرار گرفته و بعد از این اقدام، همدستان وی کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

وی افزود: در ادامه پس از شکایت این پزشک، رسیدگی به موضوع و رصد آن در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان کرمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و بعد از یک سری اقدامات پلیسی، در نهایت این خانم در مخفیگاهش در محدوده شهرستان سیرجان در حالی که قصد داشت از این شهرستان خارج شود، شناسایی و دستگیر می‌شود و در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی، معترف می‌شود و در ادامه ۲ متهم همدست وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد:این متهم خانم در باز جویی‌های پلیسی اعتراف کرد که نیازمند پول بوده و با وعده دریافت ۲ میلیون تومان از ۲ همدست خود دست به این اقدام زده است.

در همین رابطه دختر دستگیر شده که تبعه افغانی و بزرگ شده ایرانی در سیرجان هست و کمتر از ۱۵ سال دارد ضمن اظهار ندامت و پشیمانی خود را گول خورده نقشه تبهکاران عنوان کرد و گفت: من که بیکار هستم و خرج و مخارج زندگی را هم ندارم طعمه قرار گرفتم و بعد از اقدام به این تهمت نیز قرار بود ۲ میلیون تومان دریافت کنم، اما آنان فقط همان ۵۰۰ هزار تومان بیعانه را به من دادند.

وی افزود: از قوه قضایه و مسئولین می‌خواهم که مرا ببخشند و اعتراف می‌کنم این پزشک نیز مورد دشمنی این دو جوان بوده است می‌خواستند آبرو و حیثیت وی را خدشه دار کنندو از پزشک هم معذرت خواهی می‌کنم و من از روی نا آگاهی و نادانی از اطلاع نداشتن از عواقب کارطعمه قرار گرفتم وبه مردم و جوانان هم می‌گویم طعمه قرار نگیرید .

نیک ورز دادستان سیرجان هم با اعلام دستگیری عاملان هتک حیثیت پزشک سیرجانی گفت: متهمان دو مرد و یک زن هستند که با نیت انتقام جویی متهم زن را تطمیع کرده و وی با هویت جعلی و نسخه جعلی به مطب مراجعه میکند و در زمان خروج اقدام به ایفای نقش از پیش طراحی شده میکند. متهمان پس از شناسایی و دستگیری به طراحی و ارتکاب جرم اعتراف کرده اند.

بگفته دادستان سیرجان متهمان این پرونده با قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر میبرند.

دانلود

کد ویدیو




رسوا شدن تهمت زنندگان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رسوا شدن تهمت زنندگان