رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم و پیشرفت جامعه بسیار مثمر ثمر هستند

حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند از خبرنگاران و رسانه ها به عنوان چشم و گوش اجتماع یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه در پیشگیری از وقوع جرم و توسعه و پیشرفت جامعه بسیار مثمر ثمر هستند. به گزارش “فت فتو” حجت الاسلام محمود محمدی در  کارگروه رسانه شورای پیشگیری از وقوع جرم […]

حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند از خبرنگاران و رسانه ها به عنوان چشم و گوش اجتماع یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه در پیشگیری از وقوع جرم و توسعه و پیشرفت جامعه بسیار مثمر ثمر هستند.

به گزارش “فت فتو” حجت الاسلام محمود محمدی در  کارگروه رسانه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند در محل بومگردی عمارت سلطانیه روستای ده اصغر افزود: شهرستان زرند در حال توسعه صنعتی و بسیار رو به پیشرفت است که جهت تسریع در پیشرفت  نیازمند حمایت از سرمایه گذاران می باشیم و اصحاب رسانه می توانند با قلم و زبان گویای خود در تشویق به سرمایه گذاری در شهرستان اقدام کنند.
وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان و آرزوی توفیق به دولت سیزدهم، عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی فراوان در سالهای اخیر ؛ ملت بزرگ ایران در همه صحنه های اجتماعی حضوری فعال داشته و از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی پشتیبانی کرده است که می طلبد دولتمردان انقلابی از این پشتوانه مردمی تقدیر و با حرکت جهادی و انقلابی در مسیر رفاه اجتماعی و اقتصادی آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
رئیس دادگستری شهرستان زرند در ادامه ضمن تقدیر از اخلاق حرفه ای خبرنگاران و اصحاب رسانه زرند گفت : خبرنگاران شهرستان زرند در سال ۱۴۰۰ مانند سال های گذشته سعی کنند با رعایت اخلاق حرفه ای ضمن بیان مطالبات مردمی در  حاشیه سازی های بی مورد و خبر و گزارش های  غیر واقع سهیم نباشند .
در ادامه اسماعیل بلوچ زاده، دادستان شهرستان زرند نیز گفت: خبر نگاران باید در حرفه خود تبحر کافی را بدست آورده و هر خبری که بدستشان می‌رسد با منابع معتبر خبر را چک نموده و با هماهنگی‌های لازم اقدام به انتشار خبر کنند.
وی بیان کرد: انتشار خبرهای بدون منبع مطمئن باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی در جامعه می گردد. وی تصریح کرد: یک خبر نگار واقعی بایستی مطالبه گر بوده و بتواند مشکلات جامعه را به دستگاه های اجرایی و قضایی منتقل کند .
در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به عکاسان و خبرنگاران از آنها تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/تاج الدینی




رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم و پیشرفت جامعه بسیار مثمر ثمر هستند

منبع:آرمـان
? رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرم و پیشرفت جامعه بسیار مثمر ثمر هستند