رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به پیشرفت‌های گسترده‌ای که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور محقق شده، گفت: رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند. ویژه برنامه “یاد یار”  امروز ۱۷ بهمن ماه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به پیشرفت‌های گسترده‌ای که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور محقق شده، گفت: رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند.

ویژه برنامه “یاد یار”  امروز ۱۷ بهمن ماه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرعامل خبرگزاری نذیر کرمان در کرمان، خانواده شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار شهید نذیر کرمان) و  جمعی از پرسنل این مجموعه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده در این ویژه برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ شهدا و به ویژه شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار نذیر کرمانی کرمان که در حادثه سقوط هواپیمای c۱۳۰ به شهادت رسید، گفت: خبرنگاران در برهه‌های مختلف از جمله انقلاب، دفاع مقدس، شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و حتی جان خود را هم برای اینکه بتوانند واقعیت را با قلم و دوربین خود به خوبی اطلاع رسانی کنند، نثار کردند. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری سربلند و قدرتمند تبدیل شده که در همه حوزه‌های مختلف از جمله، پزشکی، آموزشی، فنی و مهندسی، نظامی و … شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم که این باعث غرور و افتخار ما ایرانیان است.

در این مراسم همچنین پدر شهید اسماعیل عمرانی (خبرنگار نذیر کرمانی کرمان) ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید عزیز به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت.

به گزارش نذیر کرمان، در پایان این نشست از خانواده شهید عمرانی تجلیل و بانک خون بند ناف رویان در جیرفت به نام این شهید گرانقدر مزین شد.

انتهای پیام




رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند

منبع: ایـسنا
? رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند