رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه شهید شدند

پیروان خالص و مخلص امام راحل در دوران دفاع مقدس که خود را با نارنجک به زیر تانک می‌افکندند، عاشقانه شهید شدند، نه عاقلانه. گروه استان‌های فت فتو، هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری و گرامیداشت رشادت غیور مردان جبه حق علیه باطل است. آنان که با اهدای خون پاکشان به ایران مقتدر امنیت […]

پیروان خالص و مخلص امام راحل در دوران دفاع مقدس که خود را با نارنجک به زیر تانک می‌افکندند، عاشقانه شهید شدند، نه عاقلانه.

گروه استان‌های فت فتو، هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری و گرامیداشت رشادت غیور مردان جبه حق علیه باطل است. آنان که با اهدای خون پاکشان به ایران مقتدر امنیت و صفا بخشیدند و چشم طمع جهانیان را به خیال تجاوز به این مرز و بوم تا ابد کور کردند.

براساس آموزه‌های اساسی اسلام، مسلمان هرگز نباید جنگ طلب، متجاوز و آغازکننده جنگ باشد؛ اما باید در برابر ستم و تجاوز دشمنان دین بایستد و تا ستمگران را بر جای خویش ننشاند، از پای ننشیند.

نهضت عاشورای حسینی الهام بخش قیام امام خمینی(ره) و حماسه بزرگ دفاع مقدس بوده و نیز به ملت ایران، اندیشه خردمندانه و انگیزه صادقانه بخشیده است. شرف ملی و دینی این ملت از سالار شهیدان بوده و دفاع هشت ساله ملت ایران رنگ و بوی کربلا داشت و از خط شکنان، نوای «یاحسین» به گوش می‌رسید.

مبارزه و تلاش‌های امام راحل شاگرد امام حسین(ع) شاخه‌ای از شجره‌ طوبای قیام آن حضرت(علیه ‌السلام) است. عاقلان عصر انقلاب به امام راحل(قدس سره) می‌گفتند: در این شرایط، نهضت شما به ثمر نمی‌رسد؛ اما او عاشقانه تصمیم گرفت و در جهاد اکبر پیروز شد. پیروان خالص و مخلص او نیز که خود را با نارنجک به زیر تانک می‌ افکندند، عاشقانه شهید شدند؛ نه عاقلانه.

رزمندگان ما برای خدا جنگیدند و آنکه برای خاک می‌جنگد خونش هم به اندازه خاک می‌ارزد و برای خدا جنگید، خونش«ثار الله» است و خون‌های او یاد خداست.

*حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۱۰۳/




رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه شهید شدند

منبع:آنـــا
? رزمندگان دفاع مقدس عاشقانه شهید شدند