رزمایش مشترک مساجد استان کرمان برگزار شد

رزمایش مشترک مساجد استان کرمان برای توزیع ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان، رزمایش مشترک مساجد استان کرمان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر اوج‌گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد برای توزیع ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان […]

رزمایش مشترک مساجد استان کرمان برای توزیع ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، رزمایش مشترک مساجد استان کرمان در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر اوج‌گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد برای توزیع ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان عصر امروز سوم مهر‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) شهر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از عوامل اجرای این رزمایش بیان کرد: این حرکت دارای سه ویژگی بسیار ارزشمند است.

وی وحدت و همراهی را اولین ویژگی دانست و گفت: در این مراسم سازمان‌ها و نهادی مختلف در کنار مردم قرار گرفتند و وحدت و همراهی شکل گرفت.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: این همراهی برای پیش‌برد اهداف متعالی نظام و اسلام بود و همه‌ی افراد در این حرکت، در یک جهت واحد و ارزشی و به قصد قربت و با یک نگاه ایمانی حرکت کردند.

وی قرار گرفتن مردم در مرکزیت وحدت نهادهای حمایتی را ویژگی سوم دانست و گفت: هر زمان که مردم در کنار هم قرار گرفتند قدرتمندترین حرکات و جریانات را خلق کردند. مانند دوران جنگ که مردم با قرار گرفتن در کنار نیروهای مسلح سرنوشت جنگ را تغییر دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه چنین حرکت‌هایی باید در طول سال حفظ شود، گفت: امیدواریم مسجد امام خمینی در کرمان با توجه به ظرفیتی که دارد به مرکزی برای همراهی مردم و نهادهای مختلف تبدیل شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل اداره تبلیغات استان کرمان در این مراسم بیان کرد: رهبری معظم از مدت‌ها قبل بر ورود مساجد به فضای اجتماعی تأکید داشتند و کرونا فرصتی فراهم کرد تا این امر زودتر محقق شود.

وی با بیان اینکه از ماه محرم امسال بر کمک مومنانه با محوریت مساجد تأکید شد، گفت: رقمی بیش از ۵ میلیارد تومان از سوی خود مردم با محوریت مساجد جمع‌آوری شد و از اول محرم حدود ۱۶ هزار بسته کمک معیشتی توزیع شد.

حقانی تصریح کرد: در این مراسم نهادها و ادارات دغدغه‌مند در کنار مساجد استان قرار گرفتند. و نهاد‌هایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، سپاه و ارتش و امام جمعه کرمان این اتفاق را با محوریت مساجد رقم زدند.

انتهای پیام




رزمایش مشترک مساجد استان کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? رزمایش مشترک مساجد استان کرمان برگزار شد