رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی برگزار شد + تصاویر

در ایام ‌سالگرد شهادت شهید ‌سلیمانی ‌رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ‌با حضور ‌معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج،‌ ‌مسئول سازمان بسیج سازندگی، رئیس بسیج کارگران و جمعی از بسیجیان در جوار مرقد مطهر سردار دل‌ها برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی […]

در ایام ‌سالگرد شهادت شهید ‌سلیمانی ‌رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ‌با حضور ‌معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج،‌ ‌مسئول سازمان بسیج سازندگی، رئیس بسیج کارگران و جمعی از بسیجیان در جوار مرقد مطهر سردار دل‌ها برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی (حیدریون تولید) عصر امروز با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار نظر فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در گلزار شهدای کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام و در جوار مرقد مطهر سردار دل‌ها برگزار شد.

سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی پذیرفته شد، پاکیزه هم پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهید در مکتب حاج قاسم قدم بزنید، شاگردی کنید و معلم، شاگرد، خادم و فرزند خوبی باشید باید شهیدوار زندگی کنید، افزود: باید ذکر خدا را در عمل به انجام برسانید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی راضی بود به رضای خداوند و زوب در خدا بود، ادامه داد: حاج قاسم کار خدا را انجام می‌داد نه اینکه برای خدا کار را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان، کار خدا حمایت و دفاع از حرم است و شهید سلیمانی گفت “ایران حرم است”، افزود: امروز کار خدا، دفاع و حمایت از ولی امر مسلمین جهان است و حاج قاسم گفت “ولی فقیه ستون است.”

سردار زهرایی با اشاره به اینکه حاج قاسم ولایتمداری بود که خودش را لحظه‌ای هم دچار تردید و لغزش نکرد، ابراز داشت: حضرت آقا اخیراً فرمودند که “ما در دنیا دوستان خوبی برای هم بودیم و از خدا می‌خواهم در آخرت هم رفیقان خوبی باشیم” و ببینید که یک انسان صاحب مکتب می‌تواند به کجا برسد که ولی امر مسلمین جهان این آرزو را برای خودش بکند.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار امروز می‌خواهد اذهان نسل جدید ما در سیطره خود گرفته و بر اذهان فرزندان ما حکمرانی کند، گفت: دفاع از ولایت را فراموش نکنید و همه ما باید امروز در کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی با ولایت عهد و پیمان ببندیم که همچنان که حاج قاسم با ولایت ماند، ما هم با ولایت بمانیم.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این رزمایش با بیان اینکه دهه مقاومت از هشتم دی‌ماه در کرمان آغاز شده، اظهار داشت: در این دهه برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف اعم از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، ازدواج آسان، توزیع کمک مؤمنانه و غیره برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خروش مردم کرمان در روز ۱۳ دی ماه، تمام معادلات دشمن را به هم زد، گفت: حضور و خروش مردم در مراسم سردار دل‌ها نشان می‌دهد که مردم می‌توانند به راحتی تمام معادلات دشمن را در هم شکسته و زیر تمام گزینه‌های احتمالی دشمن بزنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در عرصه تخصصی که جهادگران آن را در برخی نقاط شروع کرده و ادامه پیدا می‌کند، احصا موانع تولید و تشکیل کارگروه رفع این موانع در مقوله تولید، کمیسیون‌های کارگری، شیفت ایثار، اردوی راهیان تولید، مانورهای پدافند غیرعامل تولید از طریق طرح اعطا نشان اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج کارگری کشور اجرایی خواهد شد و امروز کلید آن از کنار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خورده می‌شود.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/۵۱۱/




رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی برگزار شد + تصاویر

منبع: تسنــیم
? رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی برگزار شد + تصاویر