رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی در کلانتری ۱۹ کرمان

پلیس وظیفه شناس کرمانی رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را رد کرد. به گزارش خبر گزاری صداوسیمامرکز کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کارکنان کلانتری ۱۹ کرمان با  اقدامات اطلاعاتی از بارگیری مقادیری اقلام مسروقه از قبیل سیم و کابل برق و تلفن و وسایل منزل در کارگاه […]

پلیس وظیفه شناس کرمانی رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را رد کرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیمامرکز کرمان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کارکنان کلانتری ۱۹ کرمان با  اقدامات اطلاعاتی از بارگیری مقادیری اقلام مسروقه از قبیل سیم و کابل برق و تلفن و وسایل منزل در کارگاه ضایعاتی مطلع و با کسب دستور قضائی وارد کارگاه شدند.

سرهنگ محسن جوزا افزود:در ادامه مسئول کارگاه به منظور چشم پوشی ماموران و رهایی و فرار از اعمال قانون، پیشنهاد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را به ۲ تن از مأموران کلانتری داد اما آنان در کمال صحت و درستی ضمن خودداری از دریافت رشوه مراتب را صورت‌جلسه کردند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مأموران وظیفه شناس پس از تشکیل پرونده، متهم را منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی کردند.




رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی در کلانتری ۱۹ کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی در کلانتری ۱۹ کرمان