رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقا می‌یابد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقاء می‌یابد و استان کرمان در حال حاضر رتبه ١٢ کشور را دارد که جایگاه خوبی است اما باید آن را ارتقا دهیم. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام و […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقاء می‌یابد و استان کرمان در حال حاضر رتبه ١٢ کشور را دارد که جایگاه خوبی است اما باید آن را ارتقا دهیم.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی فضای کسب و کار استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر استان کرمان رتبه دوازدهم کسب و کار در کشور را دارد و نیاز است با مشارکت و همکاری همه نهادها و مسئولان، رتبه مذکور را حفظ و ارتقاء بیشتری در این جایگاه داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تأکید بر لزوم داشتن برنامه توسط مدیران استان ابراز کرد: همه مدیران و مسئولان باید برنامه و چشم‌انداز داشته باشند و مدیر بدون برنامه در این حوزه جایگاهی نخواهد داشت و باید تلاش کنیم با هم‌افزایی یکدیگر آینده خوبی را برای استان فراهم نمائیم.

عالی‌ترین مقام قضائی در استان با اشاره به اینکه فضای استان آماده برای کسب و کار و سرمایه‌گذاری است عنوان کرد: قطعاً اگر بخواهیم وضعیت استان را در ابعاد مختلف خصوصاً بحث اقتصادی به سر و سامان برسانیم ناچاریم طبق یک برنامه حرکت کنیم و محوریت این کار می‌تواند به عهده اتاق بازرگانی باشد.

وی تفویض اختیار رئیس قوه قضائیه در بحث رفع مشکلاتی اقتصادی به استان را ظرفیت بسیار خوبی دانست و خاطرنشان کرد: این تفویض اختیار در هیچ استان دیگری دیده نشده و باید از این فرصت استفاده کرد و زمانی که رئیس قوه تفویض اختیار می‌کند فقط اختیارات دادگستری نیست بلکه تمام اختیارات رئیس قوه از جمله اختیارات سازمان بازرسی، سازمان ثبت اسناد و غیره را شامل می‌شود.

انتهای خبر/م




رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقا می‌یابد

منبع:آرمـان
? رتبه کسب و کار استان با برنامه‌ریزی ارتقا می‌یابد