ربیعی: یک گل ساده‌ به پرسپولیس دادیم

تهران- فت فتو- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از مالکیتی که در این دیدار داشتیم نتوانستیم بهره ببریم و در مقابل یک گل ساده به پرسپولیس دادیم. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر که با شکست یک بر […]

تهران- فت فتو- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از مالکیتی که در این دیدار داشتیم نتوانستیم بهره ببریم و در مقابل یک گل ساده به پرسپولیس دادیم.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر که با شکست یک بر صفر مس همراه بود، اظهار داشت: به پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم و این برد را به آنها، هواداران و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: ۳۰ دقیقه اول پرسپولیس بهتر بود و ما اشتباهات فردی داشتیم شاید روی هیجان کمی تمرکز نداشتیم. ۲۰ دقیقه آخر نیمه اول و کل نیمه دوم بازی دست ما بود. از این مالکیت نتوانستیم بهره ببریم و در مقابل یک گل ساده به پرسپولیس دادیم. در چنین بازی‌هایی جزئیات بسیار مهم است و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم. در مجموع به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد خطای وحید امیری که مسی‌ها معتقد بودند بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد، تصریح کرد: شما خودتان صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ منم هم دیدم که در لحظه آخر آن برخورد وحید امیری پایش را روی زانوی بازیکن ما گذاشت و این بی‌احتیاطی است اما داور گفت خطای بازیکن شما بود. حرفی ندارم.




ربیعی: یک گل ساده‌ به پرسپولیس دادیم

منبع: ایرنـا
? ربیعی: یک گل ساده‌ به پرسپولیس دادیم