ربیعی: هدف ما کسب سهیمه نیست

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید هدف این باشگاه در لیگ برتر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست. به گزارش فت فتو، تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز(چهارشنبه) میزبانش آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست داد. محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید هدف این باشگاه در لیگ برتر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش فت فتو، تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز(چهارشنبه) میزبانش آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست داد. محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم شناخت خوب از هم داشتند. در ۱۵ دقیقه ابتدایی آلومینیوم با تغییراتی که داشت تیم ما را تحت فشار قرار داد و بعد من مجبور شدم تغییر سیستم بدهم و تا پایان بازی با همین تغییر سیستم بازی کردیم. در نیمه اول ما دو فرصت خوب داشتیم و تیم مقابل هم یک فرصت داشت. در نیمه دوم هم همین‌طور بود. این از آن بازی‌هایی بود که هم می‌شد باخت و برد.

او افزود: سرعت انتقال بازی بسیار زیاد بود. به بازیکنانم نقد دارم چون در نیمه اول پر اشتباه بودند و پاس‌هایی را  از دست دادیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما باز کمی خوب نبودیم و با عجله بازی می‌کردیم. در اراک بازی کردن و بازی کردن برابر آلومینیوم که در اراک باخت نداشت، سخت بود. من دو راه‌حل برای حمله تشریح کرده بودم و بعد توانستیم بازی را کنترل کنیم.

ربیعی درباره این که آیا مس می‌تواند سهیمه آسیایی بگیرد یا خیر؟ گفت: هدف باشگاه کسب سهمیه نبوده و کسب رتبه تک رقمی هدف ما بود. همین هدف هم بسیار خوب است. با این حال من جلوی جاه‌طلبی تیمم را نخواهم گرفت و بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم ما از چهار بازی اخیر ۱۰ امتیاز گرفته است.

وی درباره  این که آیا مس رفسنجان ساختارهای لازم برای لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ گفت: من نباید به این سوال جواب بدهم چون موضوع مدیریتی است. باید به این سوال مدیرعامل ما پاسخ بدهد. شهرستان رفسنجان پر از ضعف‌های سخت‌افزاری است. ما مشکل زمین تمرین داشتیم. حق آن شهر است استادیوم خوبی داشته باشند.

او در ادامه درباره این که آیا سپاهان به او پیشنهادی برای همکاری داده است یا خیر؟ گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم.

انتهای پیام




ربیعی: هدف ما کسب سهیمه نیست

منبع: ایـسنا
? ربیعی: هدف ما کسب سهیمه نیست