ربیعی: جنگ میانه جدول را گرم نگه داشتیم

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با برتری در مقابل صنفت نفت آبادان، جنگ میانه جدول را گرم نگه داشتیم. محمد ربیعی در نشست پس از برد تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تیم صنعت نفت آبادان و منصوریان خسته نباشید می گویم و به تیم خودم نیز یک […]

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با برتری در مقابل صنفت نفت آبادان، جنگ میانه جدول را گرم نگه داشتیم.

محمد ربیعی در نشست پس از برد تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تیم صنعت نفت آبادان و منصوریان خسته نباشید می گویم و به تیم خودم نیز یک خسته نباشید جانانه می گویم زیرا شرایط آب و هوایی بسیار سخت بود.

به گزارش فت فتو، وی افزود: بازیکنان تیم ما به دلیل شرایط آب و هوایی انرژی مضاعفی برای بازی گذاشتند و کیفیت بازی نیز خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم اما ابتدای نیمه دوم را تیم صنعت نفت بهتر آغاز کرد و تا حدودی در یک سوم میانی تیم اشتباهاتی داشتیم. در ادامه نیمه دوم خوشبختانه با تغییرات سیستمی که اعمال کردیم به بازی مسلط شدیم و با ایجاد دو موقعیت به گل رسیدیم.

ربیعی عنوان کرد: تیم صنفت نفت آبادان در ادامه به ما فشار آورد و حتی یک موقعیت خطرناک خلق کرد اما در نهایت در یکی از ضد حملات توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به نتیجه بازی کاری ندارم و تیم صنعت نفت آبادان تیم با کیفیتی است و خوب بازی می کند. ما از پیروزی در این بازی خوشحال هستیم و فارغ از نتایج دیگر تیم ها توانستیم به برتری برسیم تا جنگ میانه جدول را که میان رتبه ۴ تا ۶ جدول است را گرم نگه داریم.

انتهای پیام




ربیعی: جنگ میانه جدول را گرم نگه داشتیم

منبع: ایـسنا
? ربیعی: جنگ میانه جدول را گرم نگه داشتیم