ربیعی: بازی برابر نفت مسجد سلیمان دشوارتر از پرسپولیس بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را دشوارتر از دیدار برابر پرسپولیس توصیف کرد. به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: به تیم نفت مسجد سلیمان و کادر فنی این تیم خسته […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را دشوارتر از دیدار برابر پرسپولیس توصیف کرد.

به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: به تیم نفت مسجد سلیمان و کادر فنی این تیم خسته نباشید می‌گویم. با توجه تجربه مربیگری که دارم دیروز هم پیش از بازی گفته بودم که امروز بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان خواهیم داشت. این بازی سخت‌تر از بازی پرسپولیس برای ما بود چرا که تیم‌هایی که آخرین شانس‌های خود برای بقا را دارند تلاش زیادی می کنند و بازی مقابل این تیم‌ها بسیار سخت است. این تیم‌ها از تمام وجود و ابزارهایی که دارند استفاده می‌کنند که از بازی‌ها امتیاز بیرون بکشند.

وی افزود: در نهایت به بازیکنان خودم تبریک عرض می‌کنم. شاید اگر زودتر به گل می رسیدیم، گل های بیشتری به ثمر می رساندیم و اگر پنالتی را تبدیل به گل کرده بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به تیم مقابل هم خسته نباشید می‌گویم چون با تمام وجود جنگیدند و در مجموع بازی خوبی بود.

ربیعی افزود: این پیروزی را به مردم خوب رفسنجان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم در ۵ هفته باقی مانده هم نتایج خوبی را به دست آوریم و فوتبال با کیفیتی را از خود به نمایش بگذاریم. این برای تیم ما که از ۶ بازی گذشته خود ۵ بازی را با برد پشت سر گذاشته بسیار خوب است. ما مقابل پرسپولیس هم با توجه به اینکه ۱۰ نفره بودیم ۷۰ دقیقه بازی خوبی داشتیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم و خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

وی در مورد از دست دادن پنالتی تیمش گفت: بله! ما ۴ پنالتی در این فصل از دست داده‌ایم، یکی مقابل ذوب‌آهن، دو تا جلوی هوادار و امروز. جفرسون یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ماست، همینطور منشا و شیمبا. بدشانس بودیم. جفرسون در انتهای اکثر تمرینات هم تمرین پنالتی می‌زند و همه را گل کرده بود. امروز شاید وقفه بعد از پنالتی که ۴-۵ دقیقه بازی خوابید می‌تواند تاثیرگذار باشد. گله‌ای ندارم و حق می‌دهم و حریف را درک می‌کنم. آن‌ها هم باید تمام تلاش خود را برای مردم مسجد سلیمان انجام دهند تا بتوانتد تیمشان را در جدول نگه دارند اما بازی امروز خیلی وقفه خورد، بازی‌ای که ۱۴ دقیقه در مجموع وقت تلف‌شده دارد یعنی وقفه داشته است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و یک موقعیت دادیم. این نوع بازی‌ها خیلی سخت است.

ربیعی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد منشا در پنج هفته باقی‌مانده نیز گفت: منشا وقتی به بازی رفت مثبت بازی کرد و توپی که گل کرد باید ببینم آفساید بوده یا خیر. عملکردش مثبت است و در تمرینات هم خوب عمل می‌کند. بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند. با ریتم و نظم جلو می‌رویم و با استراتژی‌ای که داریم از ابرازهایی که در اختیار داریم استفاده می‌کنیم. منشا در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته اما در جلوی زمین رقابت هم داریم، شیمبا، امید لطیفی، امین درویشی و محبی هم هستند. من همیشه از امید لطیفی دفاع کرده‌ام و از او راضی بودم. در تمرینات هفته اخیر از او راضی نبودم و برای همین در این بازی از او استفاده نکردم. بچه‌ها می‌دانند که در تمرینات و در مسابقات و در استراتژی من باید رقابت باشد. رقابت سازنده هم به خود بازیکن کمک می‌کند و هم به تیم. در درون دروازه هم همین موضوع است. جدا از اینکه لک کارش را انجام می‌دهد نمی‌توانیم از عملکرد داود نوشی‌صوفیانی بگذریم.

انتهای پیام




ربیعی: بازی برابر نفت مسجد سلیمان دشوارتر از پرسپولیس بود

منبع: ایـسنا
? ربیعی: بازی برابر نفت مسجد سلیمان دشوارتر از پرسپولیس بود