ربیعی : استراتژی هوادار برای بازی با مس مناسب بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نوع چیدمان و سبک بازی تیم هوادار، بستن منفذهای تهاجمی و بازیسازی تیم ما بود که البته استراتژی مناسبی در نظر گرفتند. به گزارش فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی پس از برتری دو بر یک مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت:‌ ابتدا به […]


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نوع چیدمان و سبک بازی تیم هوادار، بستن منفذهای تهاجمی و بازیسازی تیم ما بود که البته استراتژی مناسبی در نظر گرفتند.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی پس از برتری دو بر یک مس رفسنجان مقابل هوادار در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت:‌ ابتدا به تیم هوادار، کادرفنی و بازیکنانش خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. همچنین به بچه‌های تیم مس رفسنجان نیز دست مریزاد می‌گویم. نوع چیدمان و سبک بازی تیم هوادار، بستن منفذهای تهاجمی و بازیسازی تیم ما بود که البته استراتژی مناسبی در نظر گرفتند. با این وجود در نیمه اول، دو موقعیت داشتیم.  تک به تک شیمبا و فرصتی که در اختیار منشا قرار گرفت. موقعیت آنچنانی هم به تیم حریف ندادیم.

وی افزود: به جز یک ضدحمله که روی کرنر ما زدند، دیگر خطری نداشتند اما برنامه‌ای که در نیمه دوم از بچه‌ها خواسته بودیم، به درستی انجام دادند. پشت سر هم به دو گل رسیدیم و در بحث سرعت و انتقال توپ، خوب عمل کردیم. در ادامه با همان مسیر و تاکتیک توانستیم پنالتی هم بگیریم. شاید اگر پنالتی منشا گل می‌شد، روند بازی تا این حد پرالتهاب نمی‌شد ولی این موضوع طبیعی بود که با گل نشدن آن پنالتی از لحاظ روحی افت کنیم. ۳ دقیقه پس از آن صحنه روی یک کرنر گل خوردیم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: دو بر صفر نتیجه خطرناکی است. خیلی مواقع پیش آمده که نتیجه دو بر یک شده، دو بر دو شده است. آنجا بازی را  نگه داشتیم و به جز ضربات کرنر، موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. به تیم خوب و پرتلاش ساکت الهامی خسته نباشید می‌گویم. لیگ امسال پر از تیم‌های خوب است. هیچ بازی‌ای را نمی‌بینم که تیمی بتواند از پیش خودش را برنده بداند. بازیکنان ما هم کارشان را تا حد زیادی درست انجام دادند. می‌دانم که تحت فشار اولین برد بودند و به همین دلیل ۱۵ دقیقه آخر را مقداری احساسی بازی کردند. در رابطه با اخراج شاهین توکلی هم باید بگویم در صحنه کارت زرد اول مقصر نبود که بخواهد کارت زرد بگیرد. البته کارت زرد دوم درست بود اما کار ما در آن لحظات سخت شد و تحت فشار قرار گرفتیم.

ادامه دارد …





ربیعی : استراتژی هوادار برای بازی با مس مناسب بود

منبع: فــارس
? ربیعی : استراتژی هوادار برای بازی با مس مناسب بود