رای انضباطی برای فوتبال مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان به یک بازی در خارج از استان محکوم شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر میزبان خیبر خرم آباد بود که با توجه به تخلفات صورت گرفته از طرف افراد منتسب به تیم نارنجی […]

تیم فوتبال مس کرمان به یک بازی در خارج از استان محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر میزبان خیبر خرم آباد بود که با توجه به تخلفات صورت گرفته از طرف افراد منتسب به تیم نارنجی پوش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه کرمانی را به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و حضور تعدادی تماشاگر و بدرفتاری آنان نسبت به نماینده و داور مسابقه، به محرومیت از برگزاری یک بازی در خانه و برگزاری آن در شهری دیگر، به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین، تدارکات تیم بدلیل بدرفتاری نسبت به نماینده و داوران مسابقه به هشت ماه محرومیت از ورود به اماکن ورزشی، و با توجه به سابقه قبلی، به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ولی میرزایی، مربی این تیم هم بدلیل بدرفتاری نسبت به نماینده مسابقه، دو جلسه محروم و پرداخت صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.




رای انضباطی برای فوتبال مس کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رای انضباطی برای فوتبال مس کرمان