راوری‌ها ۶۰ هزار سی‌سی از خون خود را اهدا کردند

به‌مناسبت دهه فجر، راوری‌ها ۶۰ هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان راور، محمد سلمان‌زاده از اهدای ۶۰ هزار سی‌سی خون توسط اعضای داوطلب این جمعیت به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. رئیس جمعیت […]

به‌مناسبت دهه فجر، راوری‌ها ۶۰ هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان راور، محمد سلمان‌زاده از اهدای ۶۰ هزار سی‌سی خون توسط اعضای داوطلب این جمعیت به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر راور با اعلام این خبر افزود : همزمان با دهه مبارک فجر تعداد ۱۳۵ نفر از اعضای داوطلب و شهروندان، درقالب طرح حمایت ماندگار در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

 رضا عباسی فرماندار راور نیز در بازدید از این اقدام خداپسندانه تأکید کرد: اهداء خون یکی از هدیه‌هایی است که هر انسانی با هرگونه وضع مالی خوب و یا بد می‌تواند به هم‌نوع خود تقدیم کند و خداوند این نوع‌دوستی را می‌ستاید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاید یکی از بهترین کارهای‌ی است که از طرف هر انسانی که شرایط اهدا خون را داشته باشد برمی‌آید، زیرا اساساً بسیاری از انسان‌ها به شکرانه نعمت سلامتی بخشی از خون خود را به هم نوع خود اهدا می‌کنند.

پایان خبر/کمساری




راوری‌ها ۶۰ هزار سی‌سی از خون خود را اهدا کردند

منبع:آرمـان
? راوری‌ها ۶۰ هزار سی‌سی از خون خود را اهدا کردند