راه های منتهی به هرمزگان باز هستند

فت فتو/کرمان مدیر کل راهداری جنوب کرمان گفت: هیچ گونه ریزش کوه و مسدود شدن مسیر در راه های جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است. “مسعود جمیلی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به وقوع زلزله در استان همجوار جنوب کرمان و در هرمزگان گفت: نیروهای راهداری و دستگاه‌های سنگین اداره […]

فت فتو/کرمان مدیر کل راهداری جنوب کرمان گفت: هیچ گونه ریزش کوه و مسدود شدن مسیر در راه های جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است.

“مسعود جمیلی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به وقوع زلزله در استان همجوار جنوب کرمان و در هرمزگان گفت: نیروهای راهداری و دستگاه‌های سنگین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به حالت آماده باش در آمده اند.

جمیلی از  اعزام گشت های راهداری به محورهای جنوب کرمان به خصوص محورهای منتهی به استان هرمزگان خبرداد و افزود: تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر خسارت به محورها و ریزش کوه و ترانشه در جاده های جنوب کرمان نشده است.

جمیلی بیان کرد: مجموعه نیروها و تجهیزات معاونت راه‌ها و دستگاه‌های سنگین راهداری، مرکز مدیریت راه‌ها، ادارات شهرستان‌های هفت گانه این اداره کل در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه احتمال پس لرزه هایی پس از این زلزله وجود دارد از رانندگان خواست با توجه به نزدیکی جنوب کرمان به استان زلزله زده هرمزگان و مناطق کوهستانی در مسیر در هنگام تردد از جاده جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام




راه های منتهی به هرمزگان باز هستند

منبع:ایـسنا
? راه های منتهی به هرمزگان باز هستند