راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است

حجت الاسلام والمسلمین سربازی زاده جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است و زبان و قلم ما اسلحه ی ما است. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج با حضور جانشین نمایندگی ولی […]

حجت الاسلام والمسلمین سربازی زاده جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است و زبان و قلم ما اسلحه ی ما است.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله، فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر و جمعی از روحانیون، مسئولان و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات و مجاهدت های ۳ ساله حجت الاسلام والمسلمین مهدی سام نژاد، حجت الاسلام والمسلمین بهزاد منصوری به سمت مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج منصوب و معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سام نژاد مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در آیین تکریم و معارفه گفت: آنچه که طی ۳ سال اخیر در زمینه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی، معنوی و … در بسیج انجام شده حاصل تلاش و زحمت جوانان مؤمن بسیجی شهرستان بوده است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین منصوری مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در این مراسم ابراز امیدواری کرد با استفاده از محور وحدت اقدامات خوبی برای مردم شهرستان فهرج برداشته شود.

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است

حجت الاسلام والمسلمین سربازی زاده جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج با تاکید بر اخلاص در کار گفت: دلیل اینکه تلاش ها و مجاهدت های شهید سلیمانی برکات داشت و ماندگار شد اخلاص در کار بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: فتنه ها باعث بارورتر شدن انقلاب می شوند.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله بیان کرد: این فتنه متفاوت تر از حوادث اخیر بود و به نوعی فتنه ترکیبی و جنگ ترکیبی است.

سربازی زاده راه مقابله با جنگ ترکیبی را جهاد تبیین عنوان و تصریح کرد: اسلحه ما در جهاد تبیین قلم و زبان است؛ لذا در فتنه های آخرالزمان نباید غافلگیر شد و گول خوردند.

وی در ادامه از حجت الاسلام والمسلمین سام نژاد بعنوان فردی متعهد، بااخلاق و باتجربه نام برد و از خدمات و مجاهدت های ۳ ساله مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج ابراز رضایت و قدردانی نمود.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله همچنین از حجت الاسلام والمسلمین منصوری نیز بعنوان فردی جهادی، انقلابی با روابط عمومی بالا یاد کرد و خواستار تعامل و همکاری با وی در جهت پیشبرد اهداف مدنظر شدند.

بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج/نمایندگی ولی فقیه در سپاه تداوم دهنده جریان ولایت است

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این مراسم گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب رسالت سپاه است و باید به بهترین وجه به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب در حال حرکت و پیشرفت است افزود: از پتانسیل بزرگ بسیج میخواهم در راستای جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی خدمات نظام را ابلاغ و گسترش بدهند.

سعیدنیا اضافه کرد: نمایندگی ولی فقیه در سپاه تداوم دهنده جریان ولایت در این تشکل بزرگ است که میتوان از مردم داری، معنویت و روحیه جهادی بعنوان یک مقوله بسیار حساس و واجب در این حوزه نام برد.

فرماندار فهرج همچنین با تاکید بر استفاده از علما و روحانیون شهرستان برای فعالیت های معنوی و ارزشی خواستار استفاده از این پتانسیل شهرستان توسط مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج شد.

وی تصریح کرد: بسیج همیشه در کارهای عام المنفعه پیش قدم بوده و بنده برای چندمین بار بعنوان عضو کوچک دولت آقای رییسی از مجموعه بسیج و سپاه که انصافا به معنای واقعی دست دولت را در شهرستان فهرج گرفتند تشکر میکنم.

سعیدنیا اظهار کرد: در پروژه آبرسانی انقلابی صورت گرفته و چندین حلقه چاه حفر و چند مخزن بتنی ساخته شده که جای دارد در این زمینه از سردار معروفی و سردار نظری که به فهرج نگاه ویژه ای داشته و دارند تشکر و قدردانی نمایم.

فرماندار فهرج ضمن آمادگی در جهت اجرای برنامه های هفته مقاومت گفت: مجموعه دولت در کنار بسیج است چرا که اعتقاد داریم بسیج یعنی دولت و دولت یعنی بسیج و هر دو رسالت آنها خدمت به مردم است.

دشمنان از معنویت سپاه پاسداران بیمناک هستند

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده سپاه شهرستان فهرج نیر در این آیین گفت: معنویتی که در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد هستیم نتیجه زحمات این عزیزان است.

وی افزود: امروز دشمنان علاوه بر اینکه از اقتدار نظامی سپاه ترس دارند از معنویت سپاه نیز بیمناک هستند.

فرمانده سپاه فهرج اضافه کرد: امنیت و آسایشی که در جامعه حکمفرماست به برکت خون شهدا و جانفشانی عزیزان ما در ۸ سال دفاع مقدس است؛ لذا بر همه ما واجب و لازم است با بصیرت و ولایتمداری راه شهیدان گرانقدر را ادامه بدهیم.

سنجری در ادامه با قدردانی از زحمات و مجاهدت های ۳ ساله حجت الاسلام والمسلمین سام نژاد آمادگی مجموعه بسیج و سپاه را در همکاری و همراهی با مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج اعلام کرد.

انتهای پیام/عباسزاده
 




راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است

منبع:آرمـان
? راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است